/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jagtvej ??? Øhhhhh
Fra : disken
Vist : 833 gange
10 point
Dato : 01-03-07 18:39

Tillader at grine lidt over det Danske samfund

Ordet er frit, så forvent ikke point det det RETTE svar.

Hvem skal betale for skader.

Er det Danskere - alle i hobe, der står for det FIS.

Hvorfor i alverden kan '''de''' IKKE TILPASSE SIG,
lille Danmark.

Eller skal vi tilpasse OS dem.
Hvilket Politiet JO så lige har gjort

Lærte de INTET = i skolen om ikke at ØDELÆGGE andre´s Ejendom.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-03-07 19:01

Jeg spørger måske dumt - men hvad går indlægget ud på?

- Anden

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 19:04

SORRY_ har du ikke TV

Troede det var krigen i Irak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 19:05

Og så LILLE _ Danmark

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 19:27

Ja, og al den ballade kan fortsætte lige til de får huset jævnet med jorden, hvis de altså bestemmer sig for det

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-03-07 19:31

Citat
Eller skal vi tilpasse OS dem.
Hvilket Politiet JO så lige har gjort

- sikke noget at skrive? Politiet har sguda ikke 'tilpasses sig dem'?

Landets politistyrke har, dagen igennem, vist et fantastisk godt stykke arbejde og jeg er bare SÅ stolt af dem og samtidig SÅ tryg ved at vide at det er sådan nogle dygtige folk der passer på os allesammen.

FLOT arbejde!

Gud hvor jeg dog bare håber at dette kan fuldendes uden at nogle kommer mere til skade, end det der desværre allerede er sket.

Men altså - flot politiarbejde, godt koordineret, det er tydeligt at de er vel forberedte og har gjort deres hjemmearbejde.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 19:36

Citat
hvis de altså bestemmer sig for det

Troede de var enige om LÆGGE huset ned.
Hvad jeg hørte, før jeg åbnede denne PUTER.

Men det kan - vel være RIT_ B ==== gør modsigelser...
Disse stakkels mennesker der skal smides UD,

Havde det været hos mig, så fik de et gevær og 1 valg,
og det var ikke til Politik - stemme altså.

Men nu syntes JEG, at TV - de er med til at BLÆSE mere ild
til bålet, END nødvendigt.
SÅ meget behøver de sg_ ikke udsende af det.

Men sådant er TV JO..

De skal tjene penge/ lyttere.

Men så er der ikke mange på Kandu

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 19:38

Citat
vil.du

Bare HELT enig, men har til tider haft mine TVIVL.

UD med dem.

Men til tider, så MÅ politiet JO ikke gøre en =)/)%/##

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 19:45

Og jeg tvivler STÆRKT på det er UNGE mennesker,
der står for den FUK ballade.

Men orker sgu, ærligt talt ikke se på det,
da det til tider, NÆSTEN ser ud til at DR og andre,
bare SKAL være med på den.

Som jeg har skrevet UD med dem, og GØR DET LOVLIGT.

Så kan de sikkert få et hus, MEGET hurtigt.

Men ??????????????

Tvivler meget på disse ____ mennesker/ unger...

Men da på tide, der bliver gjort noget ved skidtet...
HELT ENIG

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-03-07 19:46

Har lige set det i tv - tiden kunne bruges bedre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 19:50

Jeg bor 1.5 km derfra. De ødelægger min bydel, de idioter .

Jeg havde lidt sympati for deres sag, fordi kommunen gav dem huset, og så tog det fra dem igen.

Jeg håber de burer hele bondetoget inde.

Og enig, flot arbejde af politiet ind til nu.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-03-07 19:52

De veluddannede universitetsstuderende (klaphattene fra Ungdomshuset) har sagt nej til alle muligheder. Senest da fristen for at rykke ind i Stevnsgade udløb.
Så gad Københavns Kommune ikke vente længere, og sagde ja til at igangsætte institutionsplanerne for Stevnsgade.

De veluddannede fredselskende unge føler sig trådt på og truet.....tsk. tsk. Huset fuldt af bomber, brosten, molotovcoctails og andre våben..... fredelige og ikke konfrontationssøgende???

De fjolser skulle tage at tage hjem til mor og far og få lavet deres lektier, passe deres skole, og lære lidt om demokratiets spilleregler!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 20:05

Citat
Jeg bor 1.5 km derfra. De ødelægger min bydel, de idioter

TROEDE _ du mente mig.

Hvem F________ skal betale for det lort.
Overtimer, mere forsogssvigt.

Men PÅ den anden side, så har DE ikke travlt med mig.

Men syntes som sagt, at TV blæser SKIDTET ''mere''
op end nødbendigt.
Allerede fra i morges.

Det kunne vel tænkes, at lukkede de ned for nyheds__
et eller andet, så kom der ikke flere UROMAGERE TIL.

Det der næsten sker nu, er vel bare at der kommer
uskyldige mennesker til, og bliver tilskyndet til at
lave BALLADE........................F ___DEM

Og stil_s HÅBER DU ER I A-LIVE
I MORGEN OSSSSSSSSSS.

For mig er pædago-gikken-gakken - gået tabt.
Men skal ikke kunne sige HVOR.

Nøjes med en og håber på
tastaturet virker, engang imellem.
Men sikkert et ØMT emne - FOR VISSE - øhhhhhhhhhh.

Ha det.........

Og DAMEN var sikkert ikke til DIG...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 20:10

Citat
Og DAMEN var sikkert ikke til DIG...

Hvor blev den ''dulle'' nu af
NÅ, her er den igen.

+++
Mens vi er igang

UPSSSSSSSSSSSSSS
Og så kom katten og skal have TÆSK.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 20:16

Citat
De veluddannede universitetsstuderende (klaphattene fra Ungdomshuset) har sagt nej til alle muligheder. Senest da fristen for at rykke ind i Stevnsgade udløb.

Min LILLE hacker.

PÅ DEM.

Hos mig_ og resten af IKKE politiske EMNER
er den Dansk Ejendoms-ret
UKRÆÆÆÆÆNKELIG
Men det kan JO være - JEG ikke bor i lille DANMARK.

JÆ vil ossseee_____være med...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-03-07 20:20

Kan man virkelig dele et forum-- i 3
JA
NEJ
PÅ DEM.

Og så glemte jeg - sikker alle de andre
O:S:V

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-03-07 21:19

Hmm, problemet er vel at ikke alle de unge, bare kanb gå hjem til moar og lære fornuft?

Der anholdes skam både unge plus forældre

Ja, det forklarer jo bare en hel del at forældrene ryger med på spjældturen

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-03-07 21:37

de burde bare sætte militæret ind , så de var folk nok til at omringe dem helt og få det stoppet nu
og så skal de have frie hænder til at slå løs på dem til de lære det
sådan en gruppe uopdragne hvalpe , har de slet intet mellem ørene , de bør ikke få noget som helst fremover

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-07 21:43

Citat
de burde bare sætte militæret ind , så de var folk nok til at omringe dem helt og få det stoppet nu
og så skal de have frie hænder til at slå løs på dem til de lære det
sådan en gruppe uopdragne hvalpe , har de slet intet mellem ørene , de bør ikke få noget som helst fremover

HØRT

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-03-07 22:18

Desværre, kan man sige, ER der jo netop en del af de unge der frekventerer med (det tidligere) Ungdomshus der netop HAR en del mellem ørerne. De er velformulerede, de er gode iscenesættere og organisatorer, de formår at skabe "politisk opbakning" blandt brugerne, en opbakning der kan bruges til at gå på barrikaderne.

Når tåregastågerne er drevet væk, og det gøres op hvem der havnede i spjældet - så er det dem uden noget mellem ørerne - dem med omløb i hjernebrasken holdt sig væk, og klarede det hele pr. mobilos.

Kulturelt må man jo også sige, at oprørsk ungdoms(musik)kultur også fører fornyelse med sig. Ellers havde vi aldrig oplevet udviklingenen af pop, rock, house, hiphop, r&b, techno, metal, rap, osv. osv....

Heller ikke skaterkultur, snowboarding, freestyle, disco, chatrooms, computer- og konsolspil, rollespil og..og..og... var blevet til noget, hvis ikke unge uden fastgroede regelsæt tænkte anderledes.

Det de her unge tilsyneladende mangler er forståelsen for ejendomsret, og demokratiske spilleregler. Respekt for andres meninger er heller ikke på positivlisten - ligesom ordet dialog kun er et plusord, når det falder ud til egen fordel.

Men ud og væk skal de. Ingen tvivl om det. Og lad os så håbe at Ruth Evensen og Faderhuset indenfor få timer beslutter at slippe bulldozerne løs med det samme.....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-03-07 22:36

Hvis du idioter bare vidste hvor mange penge de koster landet nu.. Tiden kunne for dem og politiet bruges på meget mere fornuftige ting! Fandeme forfærdentligt..

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 01-03-07 22:37

Hurra for polisen.
Fuck de mega ærgelige hippier.
Højt hurra for antiterror enheden AKS

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 22:44

Og nu bliver der også demostreret i udlandet, gad vide om de overhovedet aner hvad det går ud på.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-03-07 22:49

Tror jeg har en rigtig "Haugaard" løsning:

Anbring, i passende afstand fra pøblen, nogle giga elektron-magneter.
Dem med kropsudsmykninger i metal...incl. piecing, ring i næse, læber m.m. og måske hængelåse i ørerne, vil omgående drøne ind i magneterne....og polisen kan puttet dem i cellerne.

Doktor i Celleforskning..TOM

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-03-07 23:21

Ja sæt militæret ind NU før mit nærmiljø brænder op.

Der er ifølge tv2 200 aktive bøller og 150 journalister der giver "gode råd" via live udsendelser ....samt de 2000 tilskurere som står i vejen....har de ikke TV.

...Og FUCK Rittt, EL og SF som er årsag til hele misseren og soler sig med en løsning med at sælge en statslig bygning (Stevnsgade Skole) som de ikke har nognsomhelst beføjelse til!!!

Men det var E. Wiedekamp der gav bygningen til formålet (..og ved indvielsen fik hældt maling over sig) og derfor syntes det underligt at man sælger huset uden at finde alternativ løsning???

Kbh.s kommune skylder en forklaring på hvorfor Soc, VS (sigurd Vilhelmsen), SF og De Radikale stiller et hus til rådighed og bagefter sælger det.

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-03-07 23:29

(sigurd Vilhelmsen) hehe = Villo sigurdson..du godeste

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-07 01:28

Vi har alle sammen været unge, men der er nogle af os der har været yngre end andre! Men hvis vi alle sammen bærer tøj med krokodillen på kan vi vel ikke blive ædt?

Længe leve Punk!!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-03-07 05:54

BE glad_ eller.....
Suzu Q __ Skvadroo / kvadro
http://www.sendspace.com/file/5wt997

Citat
Der er ifølge tv2 200 aktive bøller og 150 journalister der giver "gode råd" via live udsendelser ....samt de 2000 tilskurere som står i vejen....har de ikke TV.

Og så siger DE, at jeg er tosset.
Jeg har da i det mindste Papir på det........

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-03-07 06:04

Citat
Der anholdes skam både unge plus forældre

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-03-07 08:29

En stang dynamit i hvert hjørne af Jagtvej 69... Militæret sættes ind og rydder op i alle ballademagerne, og de unges forældre køber et hus til dem ude af byen. Da-daaaaa.. Megen til spader skal man lede længe efter. Hvis man kan tale om en slags sympati, så forsvandt den 16/12-06 og fuldstændigt efter igår.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-03-07 17:43

Dagen derpå, er jeg om muligt endnu imponeret over politiets indsats. De gjorde hvad de kunne, for at undgå at folk kom til skade, både ved smarte taktiske manøvrer, og tudegas. De undgik stort set, at komme i direkte åben gadekamp med de unge, hvilket var de unges ønske , så de bagefter kunne råbe politibrutalitet osv.

Og alligevel har forældre brokket sig over politiets fremfærd. Sludder og vrøvl. De skulle hellere tage og opdrage deres unger ordentligt .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-03-07 18:38

He he

Luk dem alle ind i et mørkt rum
.
Og smid rummet væk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-07 18:46
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-07 18:57
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 02-03-07 19:22
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-07 19:30
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-07 23:03
Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 04-03-07 02:32

Tak for svaret molokyle.

For uge revuén, men Fande___en gik over på andre
SMÅ tiltaler

Hvad skete der NU.....Igen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-03-07 02:44

molo********** har lige fundet
en anden skie´r der kan hente MUSIK
hvis jeg skal lægge den ud herinde,
men ved ikke om den VIRKELIG - virker
Og kan ikke lige huske hvad, men noget i samme
HENRET-ning.
Anden ''kendt'' tube kanal/ musik___

Men den kommer under TIPs