/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
afspille dvd
Fra : svendmogensen
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 01-03-07 18:00

Jeg har installeret en samsung dvd rom drev og ville gerne lige kigge på en film jeg har brændt på en dvd harddisk. Hvilken softvare skal jeg bruge - minmaskine kan simpelthen ikke finde noge på drevet, men siger sæt en disk ind.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 01-03-07 23:00

Du bruger vel det samme program som du plejer når du ser film.
Fx: Windows media player.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-07 08:15

Citat
Jeg har installeret en samsung dvd rom drev og ville gerne lige kigge på en film jeg har brændt på en dvd harddisk.

Hvad har installation af DVD drev at gøre med en film på en harddisk.. ???????

Og hvad er en DVD harddisk... ???????

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 02-03-07 09:56

Jeg har optaget en film og gemt det på en dvd optager, hvorfra jeg har brændt den på en dvd skive, som jeg ville se på min pc. Media player kan ikke åbne den. Derfor spørgsmålet om der skal et specielt progra og jeg har fået at vide at jeg skulle bruge et program der hedder power dvd fra cyber link.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-07 10:32

Er det den type DVD din komputer bruger...( plus eller minus) ??

Har du DivX installeret på komputeren.... ???

Har du alle codex på komputeren ???

Normalt, hvis disse ting er i orden, skulle MediaPlayer IKKE have problemer med en DVDfilm...

En anden afspiller hjælper ikke hvis codex osv. mangler....

Har du tidligere kunnet se DVDfilm på komputeren (færdigkøbte som selvbrændte) ???

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 04-03-07 12:04

Jeg tror ikke at DivX e r installeret. Jeg kan ikke finde den, og jeg kan ikke afspille f.eks en købt film.
Men jeg tror at jeg skal købe dvd dekoder for at få det bragt i orden.
Sv

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 04-03-07 12:05

Er der en bestemt program, der er bedst/ billigt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-07 12:07

Har du overhovedet DVDdrev.......

Det er vel ikke blot et CDdrev.....

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 04-03-07 13:12

samsung dvd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-07 14:01

Citat
og jeg kan ikke afspille f.eks en købt film

Så har du ikke installeret det ordentlig.....

På den igen....