/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
elektromagnetisk felt terapi?
Fra : sismofyt
Vist : 2469 gange
100 point
Dato : 01-03-07 16:03

Har du personlig erfaring med elektromagnetisk felt terapi? Altså har prøvet det på egen krop eller kender nogen der har? Har du gode, neutrale eller dårlige erfaringer med behandlingsformen? Er der nogen bortset fra mennesker med pace-makere, der ikke må modtage behandlingen?

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 01-03-07 17:29

Hej

Jeg har en Slendo Fit apperat, den virker ganske godt masserende og dejlig, kan virke smertedæmpende, behandling giver massage for muskler og aktivering af nerve systemet.
Nerverne, der styrer musklerne, der siges også det kan virke slankende, men så skal den nok også bruges ofte.

Hilsen EH

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-03-07 20:09

Sådan noget kan man kun tro på når man hverken aner hvad elektriske eller magnetiske felter er.

Man høre ofte om elektromagnetiske felter, men de eksisterer ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-07 21:05

vrøvl transor - selvfølgelig eksisterer de - noget helt andet er så om disse kan og skal bruges i terapi/behandling

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 06-03-07 14:40

Slendo Fit er ikke til behandling med elektromagnetiske felter, men måske nok med eletromagnetisme eller bare elektronisk... Elektromagnetisk beahndling bruges i nogle lande til for eksempel at fremme helingen af knoglebrud og meget andet. Jeg er interesseret i at finde ud af om der findes behandlere her i Danmark og om nogle af brugerne her på siden kender til behandlingen, men det ser ikke umiddelbart sådan ud. Jeg har fundet noget hos hr Mygind og kompani (på deres hjemmeside), som kunne ligne, men jeg er ikke sikker.

Kommentar
Fra : Gongra

Dato : 15-05-07 15:25

Du søger efter oplysninger om elektromagnetisk felt terapi. Ved ikke om det er det samme som magnetterapi, - men prøv at kikke på body-nova.com. Der tilbydes gratis prøvebehandling. Må ikke bruges af personer med pacemaker. diabetes, hjerteproblemer og blødersygdomme. Da jeg har fået diabetes, har jeg et apperat til salg, - evt. skriv til e.j.jensen@jubii.dk