/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hacking tools
Fra : maxhankat
Vist : 941 gange
200 point
Dato : 01-03-07 11:04

Efter en online scanning med "Panda" sagde slutmeddelelsen, at der hverken var virus eller spyware, men tilgengæld viste den noget, der hed: "Hacking Tools and Rootkits".

Hvad betyder det? Kan det fjernes uden at man køber Pandas produkt?.

Min egen TDC kabelTV sikkerhedspakkes scanner: F-secure viser intet
og det gør en onecare.live.com/scan heller ikke.

Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-07 11:39

formodentlig ingen grund til bekymring - panda laver det lille trick ind i mellem

men du kan jo lige i første omgang gøre dette:

Hent Combofix, og gem den på dit skrivebord: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/combofix.exe

-- Kør så combofix.exe, som du hentede tidligere, og følg anvisningerne.

Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.

Når combofix er færdig, og efter det har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt

Indholdet af denne fil lægger du lige herind.

hvis du vil være helt sikker så vent til stl_s kommer og læg også en hijackthislog til ham

hent denne til skrivebordet - følg vejledningen - kopier loggen herind som vist i vejledningen http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 18:24

Miritdk har ret. Panda "overdramatiserer" nogle gange. Hackingtools kan være dele af legale programmer, men følger selvfølgelig også med i visse typer malware. Fortæl lige lidt mere præcist hvad Panda finder

Jeg tvivler på at F-Secure lukker rootkits ind, uden at "give lyd", men 100% sikker på det, kan man selvfølgelig ikke være.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 19:29

mirit og stl_s.

Tak for begge svar.

Jeg kigger lige nærmere på de links du har lagt mirit.

stl_s: Med hensyn til hvad Panda nøjagtigt fandt, stod der kun dét, jeg allerede har nævnt:

Citat
At der hverken var virus eller spyware, men tilgengæld viste den noget, der hed: "Hacking Tools and Rootkits".

Jeg melder mig senere.

Mvh

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 19:40

Jeg tror nu at Panda gerne vil sælge dig et antivirus, men lad os se.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 21:14

Ja, stl_s det er jo også min tanke men man alligevel kan man ikke frigøre sig fra en vis mistanke - ærgerligt nok.

P.t. lader jeg mit F-scure sikkerhedsprogram scanne maskinen godt og grundigt - det tager sin tid.

1.156.310 filer er den i øjeblikket oppe på, så jeg vender tilbage når den er slut.

Mvh

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 21:27

Lad høre hvad F-Secure finder.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 21:31

OK!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 21:43

Hej igen.

Dette er hvad F-secure meddeler:

Scanningsrapport
1. marts 2007 17:01:29 - 21:32:27
Computernavn: ACER-8AD08E5B0C
Scanningstype: Scan destination for virus
Destination: C:\ D:\

--------------------------------------------------------------------------------

Resultat
Der blev ikke fundet malware

--------------------------------------------------------------------------------

Statistik
Filer:
Scannet: 1178511
Systemregistreringsdatabase: 0
Ikke scannet: 233
Resultat:
Virus: 0
Spyware: 0
Suspekt: 0
Handlinger:
Desinficeret: 0
Omdøbt: 0
Slettet: 0
I karantæne: 0
Fejl: 0
Bootsektorer:
Scannet: 1
Inficeret: 0
Suspekt: 0
Desinficeret: 0
Filer ikke scannet:
Kan ikke åbne filen C:\pagefile.sys
Kan ikke åbne filen C:\hiberfil.sys
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\AcerBKTemp\~0000001.TMP
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiSP0000.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\INDEX.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiP10000.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiCL0001.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiSL0001.000
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\System Volume Information\catalog.wci\CiSL0001.002
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiP20000.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiPT0000.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiST0000.000
Kan ikke åbne filen C:\System Volume Information\catalog.wci\CiVP0000.000
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\System Volume Information\catalog.wci\CiVP0000.001
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\System Volume Information\catalog.wci\CiVP0000.002
Filen C:\Programmer\RegistryFix\RegistryFixBackup\12,30,2006_13,40,40.zip\rkBackUp53.reg er krypteret
Kan ikke åbne filen C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\admin.pub
Kan ikke åbne filen C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Users\Default\Data\chandir.idx
Kan ikke åbne filen C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Users\Default\Data\storydb.dat
Kan ikke åbne filen C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Users\Default\Data\prs_dnd.dat
Kan ikke åbne filen C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Users\Default\Data\chandir.dat
Filen C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal\Skins\Ad-Aware SE default.ask\Ad-Aware SE Default.skn er krypteret
Scanningen af C:\Programmer\Support.com\backup\c4\c4fc29.msp\83085824_50ab145f4_\c4fc29.msp\stream 1 blev afbrudt [F-Secure AVP]
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Programmer\NewTech Infosystems\NTI CD & DVD-Maker 7\FileCD\FileCD.iso
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\joan jørgensen\ntuser.dat.LOG
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\joan jørgensen\ntuser.dat
Filen C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Application Data\SUPERAntiSpyware.com\SUPERAntiSpyware\Quarantine\Quarantine - 02-26-2007 - 12-15-16.SBU\backup.db er krypteret
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(2)\_CACHE_001_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(2)\_CACHE_002_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(2)\_CACHE_003_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache\_CACHE_001_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache\_CACHE_002_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache\_CACHE_003_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(6)\_CACHE_001_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(6)\_CACHE_002_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(6)\_CACHE_003_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(5)\_CACHE_001_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(5)\_CACHE_002_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(5)\_CACHE_003_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(4)\_CACHE_001_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(4)\_CACHE_002_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(4)\_CACHE_003_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(3)\_CACHE_001_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(3)\_CACHE_002_
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\hm2ln0dh.default\Cache(3)\_CACHE_003_
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\LocalService\ntuser.dat.LOG
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\LocalService\NTUSER.DAT
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\LocalService\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\NetworkService\ntuser.dat.LOG
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\NetworkService\NTUSER.DAT
Kan ikke åbne filen C:\Documents and Settings\NetworkService\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG
Scanningen af C:\WINDOWS\Installer\c4fc29.msp\stream 1 blev afbrudt [F-Secure AVP]
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1c4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1bc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_18c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_19c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1a0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1ac.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1d4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_184.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_28c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_180.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_170.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_194.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1e0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_198.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1d8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_190.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_17c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_620.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_178.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_738.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_d54.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6e8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_700.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_764.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6f0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6e4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_708.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6e0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_714.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_70c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_790.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_268.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_374.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_330.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_418.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_370.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_278.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_474.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_274.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1ec.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_224.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_270.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4c4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7bc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_440.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7a4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_47c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3ec.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_448.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_458.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7a8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_364.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_430.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_510.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7c0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4ac.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_408.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_438.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_454.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4dc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3fc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3f8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3e0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3f4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_420.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_424.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_450.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_468.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_470.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_44c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_41c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4c0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_258.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_394.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_228.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6dc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6d0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_718.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_148.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_10c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_fc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_f0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_108.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_188.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_f8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_71c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_140.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_13c.dat
Kan ikke åbne filen C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_73c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_730.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_400.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_158.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_778.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3d4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3f0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_784.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_698.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_bc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_130.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_128.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_12c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_134.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_dc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_318.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_49c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4f8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_55c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_76c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4f4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_488.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_558.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4bc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3c0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_e4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_54c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_760.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_a0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_78.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_234.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_244.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_464.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_460.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1b8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_40c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_568.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_834.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_9c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_ac.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3d0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7a0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_498.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_b8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_d0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_46c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_538.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_78c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6b4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_6c0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_720.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_72c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_5a0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_58c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7ac.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_724.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_674.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_25c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_478.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_230.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_64c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3cc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3c4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_584.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3b0.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3d8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_22c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_250.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_5a4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_3b4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7f4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_7d8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_cc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_24c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_56c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_590.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_4b4.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_51c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_780.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_d8.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_594.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_c48.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_794.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_1dc.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\Temp\Perflib_Perfdata_79c.dat
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\system32\bios1.rom
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\WINDOWS\system32\autorun\Drivers\winxp\CDMaker\Data1.cab\Cdrw32.bdb
Scanningen af C:\WINDOWS\system32\autorun\Drivers\winxp\Bluetooth\Data1.cab blev afbrudt [F-Secure AVP]
Kan ikke åbne filen C:\WINDOWS\system32\config\system.LOG
Kan ikke åbne filen C:\WINDOWS\system32\config\SAM.LOG
Kan ikke åbne filen C:\WINDOWS\system32\config\DEFAULT
Kan ikke åbne en fil i arkivet C:\I386\BIOS1.RO_

--------------------------------------------------------------------------------

Indstillinger
Definitionsversion:
Virus: 2007-03-01_04
Spyware: 2007-02-28_03
Scanningsprogrammer:
F-Secure AVP: 6.00.169, 2007-03-01
F-Secure Libra: 2.03.11, 2007-03-01
F-Secure Orion: 1.02.37, 2007-03-01
F-Secure Draco: 1.00.35, 2007-02-26
Scanningsindstillinger:
Scan alle filer
Scan i arkiver
Handlinger:
Virus: Desinficer inficerede filer
Spyware: Sæt i karantæne, og slet

--------------------------------------------------------------------------------
Undskyld, det blev da en længere sag.

mvh

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 21:59

Der er sikkert ikke noget, men følg lige vejledningen her http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis

Kun et dobbelttjek, så du kan sove roligt i nat

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 22:08

Tak stl_s - Jeg har et hijackthis program installeret, og her kommer loggen:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:07:32, on 01-03-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16414)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\backweb\7791805\Program\SERVIC~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMB32.EXE
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FCH32.EXE
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FAMEH32.EXE
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsrw.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\acer\epm\epm-dm.exe
C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Launch Manager\PowerKey.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
C:\Programmer\Launch Manager\OSDCtrl.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE
C:\Programmer\Acer\eRecovery\Monitor.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\DrvMon.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\ANTI-S~1\fsaw.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Program\fspex.exe
C:\Programmer\Google\deskbar-0.5.95.0\ggviewer.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\fsguidll.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KhalShared\KHALMNPR.EXE
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\joan jørgensen\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sb/msgr7/*http://www.yahoo.com/ext/search/search.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sp/msgr7/*http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://privat.tdc.dk/internet/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/msgr7/*http://www.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sp/msgr7/*http://www.yahoo.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/msgr7/*http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: SpoofStick BHO - {CBA74CDA-DF78-4AD9-954E-3B15D0A993DE} - C:\Programmer\CoreStreet\SpoofStick\SpoofStickBHO.dll
O3 - Toolbar: SpoofStick - {4D46ED77-1429-4CF6-8F63-C84B5D710BAF} - C:\Programmer\CoreStreet\SpoofStick\SpoofStick.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O4 - HKLM\..\Run: [epm-dm] c:\acer\epm\epm-dm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PowerKey] "C:\Programmer\Launch Manager\PowerKey.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Programmer\Launch Manager\OSDCtrl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Startup Wizard] "C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\FSSW.EXE" /reboot
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Programmer\Acer\eRecovery\Monitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePowerManagement] C:\Acer\ePM\ePM.exe boot
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] "C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] "C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DrvMon.exe] C:\WINDOWS\system32\DrvMon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - Global Startup: TDC Kabel TV Sikkerhedspakke.lnk = C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Program\fspex.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\AdobeCollabSync.exe
O8 - Extra context menu item: &Bloker dette pop up-vindue - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\blockpopups.htm
O8 - Extra context menu item: &Yahoo! Search - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycsrch.htm
O8 - Extra context menu item: Yahoo! &Dictionary - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycdict.htm
O8 - Extra context menu item: Yahoo! &Maps - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycmap.htm
O8 - Extra context menu item: Yahoo! &SMS - file:///C:\Programmer\Yahoo!\Common/ycsms.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Internet Explorer-beskyttelse - {300DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\ieshield.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Internet Explorer-beskyttelse... - {300DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\ieshield.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - C:\WINDOWS\system32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase9602.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1130940591490
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1131287268265
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O16 - DPF: {9D190AE6-C81E-4039-8061-978EBAD10073} (F-Secure Online Scanner 3.0) - http://support.f-secure.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {B1E2B96C-12FE-45E2-BEF1-44A219113CDD} (SABScanProcesses Class) - http://www.superadblocker.com/activex/sabspx.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
O23 - Service: TDC Kabel TV Sikkerhedspakke (BackWeb Plug-in - 7791805) - BackWeb Technologies Inc. - C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\backweb\7791805\Program\SERVIC~1.EXE
O23 - Service: F-Secure Gatekeeper Handler Starter - F-Secure Corp. - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: fsbwsys - F-Secure Corp. - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: FSMA - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

____________________________________________

Mvh

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 22:23

Der er ikke skyggen af ubehageligheder. Lige et sidste tjeck med den her http://www.uploads.ejvindh.net/rootchk.exe Dobbeltklik filen. Efter kort tid vil der dukke en logfil op, som kan findes her C:\rootlog txt. Kopier indholdet af denne log ind i tråden.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 22:39

OK, det er så gjort. Først åbner et DOS vinduer og derefter vises flg.:

********************************* ROOTCHK-LOG, by ejvindh

The rootkits that are detected by this tool were not found.

********************************* ROOTCHK-LOG-end

Er det ok?

Mvh

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 01-03-07 22:41

Jeps. Du kan sove trygt og roligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-07 22:43

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 01-03-07 22:50

Tak for svaret og din fortrinlige hjælp stl_s.

Ja, nu sover jeg roligt, hvis "the roots" fra Nørrebro ikke kommer i nærheden af Nyboder.

Også tak til dig mirit for din moralske opbakning!

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-03-07 22:54

Velbekomme. Nah, de kommer nok ikke så fine steder som Nyboder.

Jeg bor kun 1.5 km der fra. Tror nu heller ikke der bliver noget her.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 02-03-07 08:42

1.5 km - hmmm, der er jo lige i nabolaget

Åh nej, så fint er her nu heller ikke, men jeg ville ikke bo andre steder i hele verden.
(Det skulle da lige være på Nordbornholm med udsigt til Christiansø, og hvor min søde nabo netop har fået installeret "trådløst", som han har givet mig lov til at bruge det, når vi kommer over!)

God weekend og igen tak for din store hjæp!

Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-07 08:47

ved at være rejsetid igen maxNOThankat ???

Åhh kun en lille klat sne tilbage i haven - man tror da næsten det er forår (indtil jeg lige gik ud med affald kun iført en absolut usexet t-shirt )