/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
isokerne
Fra : peter1215
Vist : 924 gange
50 point
Dato : 28-02-07 20:02

Pris på en isokerne 11 meter skorsten er i dag 40*40 cm
Hvad vil det løbe op i. Med alt

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 09-03-07 20:53

Hej peter

Hvad bruger du din skorsten til ?

En Isokern er ok, men lysningen (åbningen) i skorstenen bliver meget mindre, den vil trække mindre, og har du en brændeovn, risikerer du at skorstenen soder til.

I dag er der ikke mange murermestre der tilbyder at udfører isokern, men prøv at spørge din skorstensfejeren.

Mvh

Kissan