/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
boot cd
Fra : Brommi
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 28-02-07 18:20

Hej allesammen

Jeg har besluttet mig for at lave min egen lille test cd! lidt i stil med dem der florerer ude på de dystre kanter af nettet.

det der skal være i den skal være nemt og enkelt at lave om.

det jeg har i tankerne er at når man sætter cden i så popper en autorun menu op og spørger hvad man vil starte af programmer og tests.
Den må meget gerne være bootable så jeg kan sætte maskinen til at genstarte for at boote op på et andet program.
Det skal laves i et sprog som kan læses af en basis windows installation.

Har allerede lavet en del af den i BAT filer. men vil gerne ha et lidt mere prof udseende.

Lidt svært at forklare præsist hvad jeg vil ha. Men hvis der er folk herinde der kender til en side med guides eller lign til hvordan man laver denne, så vil jeg meget gerne se den
ellers.. så kom med en masse ideer og inputs
->Brommi

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 28-02-07 18:44

http://www.ubcd4win.com/
prøv at kigge her

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-07 04:25
Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 13-05-07 18:07

Tak for svaret molokyle.