/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scooter vil ikke starte
Fra : Bml
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 28-02-07 17:35

Min scooter vil ikke starte mere var ude og køe på den i går, og her til morgen ville den da også starte og køre ca. 2 km før den gik ud Så ville jeg prøve at starte den igen men nu kommer der bare en klik lyd når jeg tykker på el-starteren.

Nogen der kan hjælpe? Den har et helt nyt batteri i - og kørte som sagt uden problemer så sent som i går.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-07 18:03

Du har 2 problemer, startproblem og at den gik ud, det har normalt ikke noget med hinanden at gøre.
Prøv at sætte en billader til, medens du bruger starteren.
Prøv at tilsætte karburatorsprit.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 07-03-07 13:49

Prøv at bruge lidt startgas http://www.superhelp.dk/vis.php?no=111523 kan købes på alle tankstationer og brug kickstarteren