/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvad er din livret!
Fra : Franksp
Vist : 640 gange
25 point
Dato : 12-01-03 22:03

Fortæl mig, hvad er din livret?

Til Rellom. Hvad er min livret?

Accepteret svar
Fra : pepsimax

Modtaget 35 point
Dato : 12-01-03 22:07

Hej
Stegt flæsk med persillesovs
eller
Boller i karry
eller
Stegt lever med bløde løg
mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 22:47

Pepsimax, er min kones og min favoritcola. Som et tip (det er vist ikke her) så sælger Fleggaard i Flensborg dem i øjeblikket til kr. 19,95 for 6 stk. i engangsflasker, såfremt du vil underskrive en erklæring på, at de er solgt til eksport [husk dit pas]).
dette er bare en lille venlig forbrugeroplysning. JEG HAR INTET MED FLEGGAARD at gøre, men vil bare gerne hjælpe mine medmennesker.

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 12-01-03 22:47

Stegte ål, med nye kartofler og persillesovs.

/Thomas

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 12-01-03 22:59

min livret er løgrom med blinnis, jeg er sikker på at i kan stave det korrekt selv
dernæst er det vel en god gaffelmør ribbenssteg med sprød svær og hvide kartofler
en and tror jeg skal have en flot tredieplads mums, jeg blev pludselig natmadssulten

vh
dorthe

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 12-01-03 23:06

Til Franksp

Pepsimax er også min farvoritcola
Det er også der for at jeg ejer wwww.pepsimax.dk
man er vel fanatikker ikke

bare jeg kunne komme til Tyskland og hente pepsimax
men jeg skal kun til Kolding i morgen

mvh

pepsimax
http://www.strassmann.dk
http://www.pepsimax.dk

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 23:20

Jeg har tilladt mig at downloade de smukke vinterlandskaber.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 01:06

Tunbøffer mums, bedre end en god bøf

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-01-03 11:41

8 rettersmenu på den kinesiske, det er bare det bedste jeg ved..og forretten skal være hamrende stærk suppe.

Venlige madhilsner fra Mango
Som lige har været ved tandlæge og ikke må spise selv om hun er hamrende sult..dejligt at skulle fortælle om sin livret..;.)

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 13-01-03 12:52

En rigtig god tomatsovs a'la big-mama-italiano med pasta al'dante og hvidløgs flytes til at tørre tallerken af med bagefter. - mums hver gang.
Variation heraf - Lasange med god salat blandning ved siden af.

Lille rettelse: Tyske slag til eksport. Det tyske skattevæsen har hurtigt sat en stoppe for fidusen om "erklæret" eksport under henvisning til tidligre dom om undragelse af moms. Så det gælder ikke mere.

It was good while it lasted

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : dickface

Dato : 13-01-03 13:55

min livret er kold suppe med tis.
eller en mellemstor håndvarm and.
jeg holder også meget af at drikke mælk,direkte fra hanen så at sige.
mvh

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-01-03 16:33

Til: Master_of_KeFir

Helt lukket for salg til eksport er der i hvert fald ikke. (Ikke endnu). Jeg var nede i Flensborg i fredags. Her fik jeg refunderet hele emballage-afgiften. For mit vedkommende var det rigtigt mange penge, da mit indkøb var stort.
Du må da indrømme at kr. 19,95 for 6 x ½ Liter Pepsi Max er meget billigt.
Dokumentation her: http://www.dandiscount.dk/Index.htm#
Vælg herefter side 4. Nå, ikke mere om cola.

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 13-01-03 18:03

Jeg har det fra et indslag i TV-avisen en gang i forrige uge.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-01-03 18:25
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-03 18:43

Sådan en gang "brændende kærlighed" ------------ uhm.
I stedet for cola bruger vi et glas vin til de blanke øjne.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 14-01-03 18:04

Tak for svaret pepsimax.
Det er egentligt skægt. De 3 retter du nævner, er alle med i min TOP 5
(de 2 andre er svensk pølseret og biksemad)

M.v.h. franksp