/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Søger dansk – engelsk translat
Fra : 2100
Vist : 2258 gange
40 point
Dato : 28-02-07 12:07

Nogen som kender til et godt translation program dansk – engelsk. Programmet skal være prof.
Det kunne være rart hvis man kunne prøve programmet gratis i 14 dage iden køb af dette.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-02-07 12:12

www.ordbogen.com - koster kun 99 kr for privatbruger om året

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 28-02-07 12:19

Kan ikke bruges da det skal være som dette her. http://www.pc-translating.dk/?gclid=CPCTmK3G0IoCFSoMQgodwTrmgQ

Se demo.

Skulle bare være lidt bedre end denne.

Kommentar
Fra : Samsingen80

Dato : 28-02-07 12:22

Kode
* Den Danske Wikiordbog - et forsøg på at lave en fri ordbog i samme ånd som Wikipedia. Ca. 2000 ord.
* Din Ordbog - en åben og gratis dansk-engelsk-dansk ordbog i Wikipedia-stil. Ca. 10.000 ord.
* Retskrivningsordbogen på nettet fra Dansk Sprognævn
* Den Danske Online Ordbog
* Ordbog over det danske Sprog - Ordbog der dækker dansk fra 1700-1950.
* Otto Kalkar: Ordbog til det ældre danske sprog (1300-1700)
* Kalliope: Oversættelse fra "gammeldansk" til dansk
* Dansk Parlør: Mini- og fraseordbog mellem dansk og en række andre sprog
* Engelsk ordbog med hjælpetekster på dansk
* Skandinavisk Ordbok oversæt fra dansk svensk og norsk til alle tre sprog.
* Babelfish Oversættelse mellem en række sprog, dog ikke fra/til dansk
* CISG ordbog
* Den Danske Regnskabsordbog
* Den Dansk-Engelske Regnskabsordbog
* VisdomsNettets Åndsvidenskabelige Ordbog
* Ordbogen.com - Dansk-engelsk og engelsk-dansk samt Den Danske Netordbog.
* Rimordbog.dk - rimordbog og -søgemaskine på dansk og norsk
* Danmarks største ordbog - rummer p.t. ca. 365.000 ord
* Dansk-svensk-danske specialordlister - 40.000 dansk/svenske søgeord indenfor flere fagområder.

Fundet på http://da.wikipedia.org/wiki/Ordbog

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 28-02-07 12:37

Samsingen80: Dette har da ikke noget med translation at gøre, eller kan jeg bare ikke se dette.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 28-02-07 12:43
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-07 14:25

Citat
Nogen som kender til et godt translation program dansk – engelsk

Kort og godt.....

De findes ikke med mindre det "kun" er enkelte ord du vil have oversat.....

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 01-03-07 19:25

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 19:26

Selv tak

Kommentar
Fra : eckhard

Dato : 27-01-09 10:33

Har du set www.gramtrans.com - den oversætter netop almindelig tekst og hjemmesider, og ikke bare enkelt ordbogsord. Gratis til afprøvning og privat småbrug, ellers koster det lidt. Kvaliteten for dansk->engelsk er i top.

Kommentar
Fra : brianbolander

Dato : 02-04-09 13:49

Jeg giver refi ret.
Har selv søgt meget længe efter et egnet oversættelses program dansk-tysk og dansk-engelsk som jeg ville bruge til at oversætte varebeskrivelser på min webshop http://www.techmaster.dk.
Jeg købte og betalte programmet PC-translating fra det danske firma Scan Team ApS. Det var godt nok ret billigt, lidt over kr. 1000,- men jeg kunne ligeså godt ha brugt pengene på velgørende formål. Jeg antager at Scan Team sætter deres priser så lavt at kunder ikke gider forfølge dem på trods af et virkeligt ringe produkt.
PC translating programmet er intet værd, selv ganske simple sætninger blev helt umuligt oversat og ikke engang enkeltord gik særligt godt.
Jeg skrev til Scan Team at jeg synes de skulle give mig pengene retur da deres program overhovedet ikke kunne bruges, men hørte aldrig fra dem, hvor er det dog useriøst. Min email adresse har de dog åbenbart stadigvæk da jeg netop har modtaget et "tilbud" fra dem om at opgradere til nyeste version for kr. 240,- meget billigt men hvorfor smide flere gode penge efter dårlige.