/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
guide til mellem 2 pc i nettet
Fra : Baxon7
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 28-02-07 06:35

jeg og min ven har prøve og prøve spiller nogen game i nettet..altså mig herhjemme og min ven i hans hjem... vi ikke kunne spiller hvadsomhelst game i nettet...det kræver en eller anden blabla i netværk...vi ønsker bare duel hinanden i nettet...hvad skal jeg gør med disse "problem"
er det dele mappen?? eller nogen i netværk som gateway??jeg er helt grønært på disse område..jeg spiller fint internet-poker men ingenting funger nå vi to ville spiller mod hinanden nogen game.

mvh baxon7

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 28-02-07 07:40

nu ved jeg ikke om i tit spiller på lan, men hvis jeres spil er ulovlige er det klart i ikke kan spille over net, men der findes et program, som skaber et virtielt lan netværk

http://www.hamachi.cc/download/

Bare tryk på download, oh hent den så.
Så ska i lave et brugernavn, og så nok den med den bedste forbindelse skal lave en server.

Så skal den anden connecte, og så burde man være koblet sammen (hvad spil drejer det sig om???)