/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan laver jeg en ramme til citat?
Fra : Franksp
Vist : 437 gange
25 point
Dato : 12-01-03 20:40

Jeg har set nogle af de (dette er et kompliment) i deres spørgsmål eller tips laver sådan en fiks ramme (fremhævet) som kan bruges til f.eks et citat.
Det synes jeg er flot. Hvordan laver sådan en?

M.v.h. Franksp

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-03 20:58

Først skriver du "citat" i firkantet parantes.
Så trykker du "enter" og skriver din tekst.
"Enter" igen, plus "/code" i firkantet parantes.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-03 20:59

Du kan også se fremgangsmåden her: http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 35 point
Dato : 12-01-03 21:02

Hej Frank,

det står på samme side som smilie'erne, lige nede under... -->
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

hvorfor jeg sender linket i stedet for at skrive hvordan du gør det, er fordi Kandu's parser så vil lave et citat ud af det...

men du ska' bruge 2 hæfteklammer a la [ og ]... jeg vil i stedet bruge < og > for at vise det... så ska' du bare selv udskifte < og > med [ og ]...

<citat>
dette er et citat...
</code>

og vil komme til at se sådan her ud... -->
[citat]
dette er et citat...
[/code]

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-03 21:05

Iøvrigt er jeg enig med dig, når du siger:

[citat]
Det synes jeg er flot.
[/code]

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-03 21:17

Hej Strarup

Det er Frank, jeg erklærer mig enig med.
Men jeg synes også, dit er flot.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 21:31

Hej Rellom og Strarup

Jeg synes jeres svar er lige gode, så det er svært at give mine point retfærdigt, men da jeg synes zonkers ide med at lægge billeder ind af "os nørder" giver jeg mine point til strarup, da han allerede har lagt sit billede ind.
Se hvordan:

http://www.kandu.dk/dk/tip/2849

Hvis du lægger et billede ind af dig, giver jeg også de samme point til dig.
Jeg laver et spørgsmål, med det samme, som hedder: <citat> Rellom - billed?</code> Det vil kun være dig der kan få point. Det får du såsnart billedet er der

M.v.h. :0() franksp

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-03 21:48

Hej Frank

Hvad nu hvis det viser sig, at jeg har samme livret, som du har
- kan det så ikke også give nogle point?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 21:54

Til Rellom

Hvis du rammer bare nogenlunde rigtigt, får du også dine point.
Jeg laver et spørgsmål som hedder

[citat]
Skriv om din livret!
[/code]

M.v.h. Franksp

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 22:05

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-03 22:17

Hej Frank
Det her er bare en prøve for at se om jeg også kan få lavet sådan en fin ramme
jeg gør det her fordi jeg ved du ikke har noget imod det vel?
[citat]
Hej min gode ven Frank
[/code]
MVH Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 22:31

Hej Briani

[citat]
Nej, det er bare helt OK, min ven. Tror du stadig der er interesse for et træf, i løbet af foråret? Iøvrigt er det et flot billede af dig. Hvad synes du om mig?
Jeg har modtaget flere opfordringer til et træf.
Måske skulle jeg lægge det ud som et spørgsmål?
Nu må jeg se om jeg også bliver skældt ud fordi jeg skriver sådan. Det er grunden til at jeg har holdt lav profil et par dage. Men jeg har besluttet, at de ikke skal bestemme over mig. Jeg har kun et liv, og det bestemmer jeg selv over, så jeg gider ikke modtage negativ kritik.
[/code]

M.v.h. Franksp

M.v.h.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-03 22:50

Hej Frank og tak
det kører da bare for dig med de der rammer
der kan vel aldrig ske noget ved at prøve at oprette et spørgsmål om træf,så kan de forskellige bruger da komme med en kommentar dertil,om de syntes det er en god ide,eller ikke.
Hvis du er gift så er det vel lillemor der bestemmer
Ellers så er kun en og kun en der kan bestemme over dig,og det er dig selv
MVH Brian
PS-jamen jeg syntes da at det er et pænt billede du har lagt op,nu må vi så se om vi kan få alle de andre herinde med,syntes det er en super god ide ham Zonker fik,det er da rart at man kan se,hvem det er man skriver til

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 13-01-03 11:55

Det her lærte jeg da også noget af
[citat]
det kører da bare for dig med de der rammer
[/code]
tror jeg