/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billig frisør gerne på Amager
Fra : judithmichella
Vist : 5301 gange
150 point
Dato : 27-02-07 14:41

Hej

Jeg leder efter en dygtig billig frisør på Amager eller omegn.
Jeg skal klippe og evt. have lave lyse striber.
Håber der en nogen som kan hjælpe mig..
Mvh. Judith

P.S. Ikke frisørskoler..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 14:46

De skilter ALLE med priserne i vinduet (eller så det kan ses udefra).....

Så det er da bare at kigge....

Kommentar
Fra : judithmichella

Dato : 27-02-07 14:52

Tak for svaret men håber nu der er en som kender en frisør så jeg ikke behøver at bruge en masse tid på at gå og kigge i butiksvinduer..
Mvh. Judith

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-07 15:08

Du kan jo søge på nettet og sammenligne priser.

Her er et eksempel fra Street Cut, men de har ikke salon på Amager, men tæt på

http://www.street-cut.dk/?side=priser

jeg kender flere, der har været tilfredse der.

Så er der Stender

http://www.frisoerstender.dk/Pris.asp?blue=pri

Det er blot for at sammenligne priser, men du kan være heldig at finde en "billig og god frisør" i nærheden af hvor du bor. Spørg nogle der bor i nærheden af dig, de vil måske kunne anbefale en frisør.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-07 16:02
Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-07 16:52

Men det kan jo være svært for andre at råde.

A synes måske at frisøren er god og billig.

B synes det modsatte.

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 01-03-07 15:54

Jeg vil gerne anbefale min egen frisør Dorthe, hvis salon hedder Klip 44 og ligger på Tønnesvej 44 på Amager. Hun har lukket om mandagen. Hendes telefonnummer er 32504464. Hun klipper godt og som du vil have det. Hun arbejder KUN med EN farve hvis man vil have reflekser. Dvs du kan få lyse striber ELLER en anden farve. Det er fordi hun har mange faste kunder i ALLE aldre og ikke vil bruge en halv arbejdsdag på en kunde og være nødt til at afvise nogle andre. Hun er også nem at snakke med. Jeg synes hun tager en rimelig pris. Men jeg kan ikke huske præcist hvad jeg giver for en klipning af langt hår, men det er ikke over 300 kr.

Venlig hilsen Sismo

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 06-03-07 14:34

Hallo! Er du blevet klippet og farvet eller har du tabt håret eller mistet din computer?

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 07-03-07 13:37

Jeg kender ikke frisøren "Hot Cut", men butikken ligger perfekt på amager boulevard nr 132 med bus 5A og 250S lige til døren og priserne er billige 99 kr for en herreklipning og 129 for en dameklipning. Du kan komme til både med og uden bestilling på telefon 32576090.