/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook skrifttybe
Fra : ipbirk
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 27-02-07 11:04

Hej
Jeg kunne tænke mig at ændre skrifttybe i outlook 2003, jeg kan gøre det under formater, men det er ikke stationært, hvordan får jeg det til at blive hele tiden.
Hvordan ændre jeg brevpapir ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 11:09

Under indstillinger kan du vælge "standardskrift"

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-07 11:45

Har du valgt Word som dit e-mail-program?
Funktioner-->Indstillinger-->Postformat. Hak af i "Anvend Word til at redigere e-mails.
Så kan du formatere din tekst på samme måde som i Word.
Med hensyn til brevpapir, er nedenstående kopieret fra Outlooks hjælp-funktion:

"I menuen Funktioner skal du klikke på Indstillinger og derefter på fanen Generelt.
Klik på E-mail-indstillinger.
Klik på fanen Personligt brevpapir.
Klik på Tema.
Klik på et tema på listen Vælg et tema.
Bemærk! Word anvender temaets formater på den næste e-mail, du opretter."

Jeg har kun Office 2000, men jeg mener, det er samme funktioner.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-02-07 15:22

I 2003 går du ind i Funktioner - Indstillinger - Postformat...

iah

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 28-02-07 07:33

Tak for svaret hvaderikkeibrug.