/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Afspilning af video
Fra : Reichstein
Vist : 433 gange
45 point
Dato : 27-02-07 08:23

Jeg har fra mit tyske firma fået tilsendt dette link, som de anbefaler mig at kigge på.
http://www.jaylenosgarage.com/video/index.shtml?vidID=59915,
Under afsnittet Video Extras er der en sekvens "Clean parts, clean planet." som jeg gerne vil se, da det omhandler udstyr, som jeg forhandler i Danmark.
Jeg har prøvet alt, men kan ikke afspille videoen. Når jeg klikker på Play, får jeg blot en sort firkant, men intet andet sker.
Jeg har Win XP Pro. og windows media player.
Forslag???

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 09:02

Det ser ud til at du skal have flash player installert

http://www.macromedia.com/software/flash/about/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 09:06

Jeg tror at denne her er den sidste nye

http://www.soft32.com/download_500.html

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 09:29

Jeg har installeret Flash playeren, det virker stadig ikke!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 09:31

Der er mærkligt,jeg har ikke problemer med at se videoen

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 09:34

Det har jeg, der sker absolut intet andet, end at den skifter side, viser en sort firkant/rude og ellers intet:

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 09:34

Og jeg har lige tjekket,den bliver afspillet i Adobe Flash Player,måske skal du genstarte computeren førend Adobe Flash Player virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 09:37

Siden har integreret afspiller......

Er det mon fordi du er utålmodig - den skal jo lige loade filmen først......

Du skal IKKE klikke på play - bare klik på billedet af den video du vil se....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 10:02

Hvor lang tid skal man vente. Den har stået og vist sort skærm i mere end 5 min.!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 10:13

Det kommer nok an på hvad for en forbindelse du har,min går i gang efter 10 sek,men 5 min er lang tid selv for den laveste forbindelse

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 10:25

Jeg har en 100 Mbps forbindelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 10:32

Kan du se de andre videoer ?????

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 10:39

Ja, det plejer jeg at kunne, - har du et forslag til en video jeg skal prøve med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 10:41

Plejer er død

Næh - bare prøv en anden......

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 10:43

Ja det kan jeg!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 10:47

Så kan vi bare konstatere at du laver en fejl et eller andet sted....

Videoen virker udmærket og kan du se de andre KAN du også se den omhandlede....

Så hvad du laver af fejl må du granske dit hoved med.....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 11:06

Hvad kan jeg lave af fejl?
Jeg peger på linket, og på den pågældende video, et nyt vindue popper op, og intet andet sker.
Jeg har svært ved at se, at jeg kan gøre andet!!??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 22 point
Dato : 27-02-07 11:12

HVAD popper op ???????

Afspilleren er da på siden hele tiden....

Kan være du skulle skifte browser.....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 11:20

Når jeg klikker på billedet "Clean parts clean planet", skifter den til en ny side.
Skulle det hjælpe med en anden browser?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-07 11:25

Nå på den måde....

Det er bare siden der reloader - så nej du skal ikke skifte....

Der er ingen fejl på siderne - så det kan kun være dig der laver noget du ikke skal

Da du kan se de andre, så

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 11:36

Jeg ser nu, at der for neden på mit browservindue hommer en lille ikon, med rapport om beskyttelse af personlige oplysninger.
Hvis jeg dobbeltklikker på den, kan jeg se at cookies til webstederne

Http://www.nbc.com/js_scripts/s_wrapper.js og

Http://www.nbc.com/js_scripts/s_code.js
står som blokeret, og jeg kan ikke få det ændret.

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 27-02-07 23:32

Tak for svaret refi. Det var din bemærkning om at skifte browser, der gav mig ideen til at forsøge mig med Firefox, og nu virker det.