/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
sikkerhedskode på 6210
Fra : kuijj
Vist : 409 gange
10 point
Dato : 28-08-01 19:34

hvem kan hjælpe mig med at finde en program til at finde sikkerhedskoden på en 6210?????hvor kan jeg download sådan en program???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-01 19:21

prøv 12345

Morten
"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dzQi7.25162$Ay1.684571@news000.worldonline.dk...
> hvem kan hjælpe mig med at finde en program til at finde sikkerhedskoden
> på en 6210?????hvor kan jeg download sådan en program???illes
> > væk, eller efter man har taget den frem igen til foråret?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-01 20:54

Hej
Tryk 12345 virker det ikke skal du nok bruge et datakabel det er vist det
nemmest
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..
--

kuijj <kuijj.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dzQi7.25162$Ay1.684571@news000.worldonline.dk...
> hvem kan hjælpe mig med at finde en program til at finde sikkerhedskoden
> på en 6210?????hvor kan jeg download sådan en program???illes
> > væk, eller efter man har taget den frem igen til foråret?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 29-08-01 08:43

hej. gider du ikke fortælle mig hvliken program du bruger og hvordan kan jeg få fat på sådan en ????

Accepteret svar
Fra : reinhold

Modtaget 10 point
Dato : 29-08-01 09:40

Hejsa, du kan bruge dette logomanager program til at se koden med.

http://www.shedz.co.uk/lm/index.html?122

mvh. Casper

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 08:47

"kuijj" skrev:
> hej. gider du ikke fortælle mig hvliken program du bruger og hvordan kan
> jeg få fat på sådan en ????D ACTIVE = 1com>, i

Øhh - hvis du har et datakabel, så gar du vel også et program til det ?

Om programmet hedder LogoManager eller Nokia Data Suite eller noget helt andet er ligegyldigt - de kan alle aflæse
sikkerhedskoden.........

Søg efter dem på google eller lign. steder !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard
email: jan@jve.dk Web: http://www.jve.dk

>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 15:27

Hej

Logomanager kan med kabel eller Irda

Allan

"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:m70j7.26503$Ay1.722234@news000.worldonline.dk...
> hej. gider du ikke fortælle mig hvliken program du bruger og hvordan kan
> jeg få fat på sådan en ????D ACTIVE = 1com>, i
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>