/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
opdatere grafikkort?
Fra : mr-question
Vist : 1761 gange
50 point
Dato : 26-02-07 23:49

Hvordan opdaterer man sit grafikkort ??
Har prøvet via enhedshåndtering men det gider den ikke..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 00:01

Du kan jo starte med at tage dette lille program ned,den kan fortælle hvad dit grafikkort hedder og så kan du jo gå ind på producenten hjemmeside og finde den nye driver

http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 00:13

eller du kan tage dette program ned

Driver Magician er et ret smart program der kan lette meget arbejde når man skal lave back-up af sine driver og den undersøger også om der er nye driver til din computer på nettet og kan faktisk og download dem direkte fra programet

Det er et købe-program,men der er lagt et serial-nummer ind i den rar-fil som man downloader

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3FE3C99D470091D9

Og den finder jo også andre driver hvis du skulle mangle nogen

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 27-02-07 00:24

fatter ikke hvad jeg skal med de programmer..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-02-07 00:33

Den sidste skal du bare download og installer og køre programet,så finder den selv de driver du mangler og downloader dem så du kan installer dem,mere kan jeg ikke gøre for dig,når du ikke skriver hvad dit grafik-kort hedder

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 27-02-07 12:02

hej hvis du går på skrive bordet og
højre klikker kommer der en boks op.
Så trykker du på egenskaber.
Så trykker du på instillinger (og så avanceret)

Så kommer der en ny boks op. Øverst til højre i den boks burde stå hvad dit grafikkort hedder, og så kan vi hjælpe dig.

Først når ved ved hvad grafikkort du har kan vi finde en ny/bedre driver

Det jangchr ville have dig til var at hente et program, så man kan se noget om computerens hardware, og der kunne du have set hvad grafikkort du har

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 27-02-07 12:23

Der står intet..

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 27-02-07 12:27

nu giver jeg dit et program, og prøver at få dig til at følge mine anvisninger.

http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=4181&file=10&evp=0da1e17dee7b6e8a3cc13fc5b7062019

download dette program og gå ind i programmet.

Når den så er inde trykker du på Grafikkort.

og så trykker du på Gpu.
nu skulle du meget gerne kunne se dit grafikkort

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 27-02-07 12:34

der står da noget...

Grafikkort   Medion Radeon X740XL

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-07 12:41

hej her burde du kunne finde den
http://ati.de/support/driver.html
Det burde være den inden under dit styresystem.

(hvis det er professional & home) Så vælger du radeon og så radeon X-700 series

Det skal være den ifølge hvad jeg kan se.

http://www.soft32.com/download_173094.html
her er den også

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 27-02-07 12:47

man kan ikke downloade nogen i det du skrive ...
Den siger Unauthorized download ..

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 27-02-07 12:49

Så se den øverste

Inde under selve ati's hjemmeside

Dit grafikkort skulle gå ind under x-700 series

så prøv at downlaode den og se

(sørg lige for at du har din originale cd du kan installere hvis det nu ikke er den.

Godkendelse af svar
Fra : mr-question

Dato : 05-03-07 15:47

Tak for svaret dayworker24.