/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvem kan tyde dette ?
Fra : Finn_Kyhn
Vist : 899 gange
50 point
Dato : 26-02-07 22:45

d. 3 Sønd:
Sr. Engelbrecht Platfues Brøgger paa Nørregade og H: Martha Munch E. D. k: Martha. Fadd:

AO København, Vor Frue sogn 1748-1767 Opslag 170 til venstre, næst nederst.

Finn

Accepteret svar
Fra : steenvin

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-07 08:37

Hej Finn

Der er to ord som jeg ikke kan tyde, men ellers er mit bud:

3. søndag. Sr. Engelbrecht Platfûes brögger på Nörregade og h: Martha Munch E:D.K: Martha
Fad: ------- Nicolai Reick præst ved Friederichs Hospital. Sr. Nicolai Linde guldsmed i Nÿegade og Mons. Hald --------karl ved Toldboden. Madm. Mette, Hr. Andreas Munchs bröggers enke på Nörregade b.b. og hendes datter jfr. Elisabeth Munch.

Med venlig hilsen Steenvin

Godkendelse af svar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 03-03-07 19:38

Tak for svaret steenvin.