/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Flybilletter USA
Fra : Maleje
Vist : 826 gange
20 point
Dato : 26-02-07 20:37

Hej Allesammen,

Min kæreste og jeg vil en tur til USA her til sommer... Ja lige i højsæsonen hvor det er aller dyrest... Har søgt og søgt og søgt efter billige billletter på diverse sider. Indtil videre er den billigste 5600 pr person for en returbillet. Vi vil afsted i slutningen af uge 28 starten af 29 og ca 3-4 uger frem.
Er der nogen der er faldet over billigere billetter så hører jeg gerne fra Jer. Det er kun flybilletten vi skal bruge...

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 26-02-07 20:44

Check Om det kan svare sig at flyve over Canada.
Det gjorde vi for nogle år tilbage.
Og det var den med at søge med en uges interval, og så slå til da der pludselig var et godt tilbud.
Jeg mener, vi søgte med www.travelmarket.dk.
Vær opmærksom på at man nogen gange kan spare meget ved at flyve tirsdag onsdag torsdag både ud og hjem

God jagt

KH Mette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-07 20:48

prøv at forhøre jer her - de er ofte til at snakke med

http://www.kilroytravels.dk/world/rejsebureau.php

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 26-02-07 20:51

Sidste år fik vi nogle til 3500,- inkllusiv skatter osv, ved icelandair.dk
Vi bestlilte ca en måned før afrejse, og vi rejste i slutningen af juli.

Men ellers, prøv www.seat24.com
Kan sse at de koster om 4600-4700,- for tiden, for en tur/retur til N.Y, sidst i juli

Kommentar
Fra : Maleje

Dato : 26-02-07 20:53

Tak for de hurtige svar, som jeg vil undersøge nærmere med det samme... Glemte lige at oplyse at vi vil til Orlando, FL. Og vi vil foretrække at rejse fra billund, men det kan også lade sig gøre at komme til kbh eller hamburg...
3500,- lyder dejligt billigt - har tjekket deres hjemmeside, men synes ikke lige de har nogle så billige...
Desuden har vi hvis ikke is nok i maven til at vente til en måned før... hehe vil gerne snart have rejsen bestilt :)

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 27-02-07 02:29

Jeg vil foreslå at kigge www.fdm-travel.dk

Der har vi 2 gange nu fået billige billetter til europæiske hovedsteder.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 28-02-07 21:18

Har du prøvet:

www.ba.com (British Airways)

og

www.rejseliv.dk

og

www.flight.com ?

Held og lykke!
Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 06-03-07 17:09

Hej
Har du fået svar??
Eller ??

Du har ihvertfald ikke lukket dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 06-03-07 19:32
Kommentar
Fra : Maleje

Dato : 06-03-07 20:23

Jeg har kigget på siderne men har ikke fundet noget billigere end 5500kr pr person endnu, som jeg selv havde fundet inden...

Så jeg lader lige det stå åbent lidt endnu, hvis der er andre der kender et billigt sted...

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 08-03-07 20:14

Hvis i tager afsted 16/8 - 16/9, så har icelandair.dk lige nu billetter til 3295,- !!

Kommentar
Fra : sannedot

Dato : 08-04-07 20:19

har fået billetter et par gange gennem Travelstart, denne gang med BA til 3700 for en returbillet til LA. Du kan også prøve FDM travel.