/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Godfather game - directx probl
Fra : andersdt
Vist : 1156 gange
300 point
Dato : 26-02-07 16:04

Hey allesammen.

Jeg har lige rekvireret The Godfather - The Game.
Når jeg prøver at installere det beder den mig om at opdatere min directx til 9.0 eller nyere. Nu er det bare det, at jeg allerede har directx 9.0c. Men den beder mig stadig om det..

Hvad kan der være galt?

/Andersdt

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-02-07 16:12
Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 26-02-07 16:20

Desværre.. der var ikke lige det jeg maglede.. Men ellers tak for linket..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-02-07 16:48

Du kan jo prøve at download og installer directx 9.0c igen og så husk at genstarte computeren,når du har installert den

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-02-07 16:52

Der er noget her,men det er på engelsk

"Copy all of the dvd contents into a folder on your hard drive. go into the folder named "autorun" open the file autorun useing notepad then scroll down or use edit/find "directx" edit this line from "directx = 9.0c" to "directx =0". This will definatly work. EA games always have this problem.

Oh and remember to save it to the same place as you opened it.

Then click the auto run icon in the folder where you copied the contents of the file to."

http://forums.techguy.org/games/458643-godfather-game-problems.html

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 310 point
Dato : 26-02-07 16:57

Og her

The game asked me to read a license agreement that it did not show. There was a blank box with a yes or no button. It told me to install DirectX 9.0c, which is installed, and would not install any further, even after I “installed” DirectX 9.0c again. Luckily, I remembered a trick that I had to use to get certain 9.0c games installed, and that trick was to change the compatibility mode of the installer to Windows 2000. There should be no reason we have to jump through this many hoops to get a game installed.

http://exe.gotfrag.com/portal/story/31898/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-02-07 17:09

Og dem her ser ud til at de kan få den til at virke,der er åbenbart mange problemer med EA-game og det er sgu træls at man skal lave alle de fix faxe for at få spillet til at virke

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?s=e326b1b12a94c5d8b1c05ca7ea196731&t=76586

Godkendelse af svar
Fra : andersdt

Dato : 28-02-07 20:07

Tak for svaret jangchr.

Det var præcist det der var problemet..