/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Datakabel Samsung E720
Fra : Kyck
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 26-02-07 02:03

Jeg har lige købt et datakabel til at overføre billeder og musik til/fra min mobil. Har hentet forskellige file manager programmer fra samsung, men der er ikke nogen af dem der virker. Det er ligesom at der ikke er nogen kontakt fra usb til computer.

Nogen der ved hvad der er galt?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 26-02-07 09:06

Lyder som om du mangler en driver??

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 26-02-07 09:40

hej har haft samme problem... går ud fra at det er samsungs eget program du har hentet.. altså det virker men det er utrolig svært at sætte op... du må prøve dig lidt frem......

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 26-02-07 10:56

Jeg gjorde det samme som dig, men det er for Samsung ikke er nemt at forstå. Men du kan via ikonet på din computer hj klikke, så åbner der sig et nyt faneblad, her angiver du så om du vil sende eller modtage en fil.
Har du søgt nye enheder på din mobil ?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 26-02-07 10:58

Det er stadig ikke lykkedes mig at bruge Samsung PC studio 3, men via det hjklik får jeg da overført musik og billeder begge veje.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-03-07 22:39

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 17-03-07 10:01

hvad er det for et ikon du højreklikker på ?