/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Outlook
Fra : dragoneyes
Vist : 484 gange
43 point
Dato : 25-02-07 22:39

hey ALLE SAMMEN HAR OUTLOOK OFFICE XP PRO

MEN HAR LIGE INSTALLERET OG DEN SKRIVER DENNE FEJL NÅR JEG TRYKKER SEND/MODTAG

Opgaven 'Hotmail: Mappe: Indbakke Synkroniserer brevhoveder. ' rapporterede en fejl (0x800CCCF6) : 'Der opstod en ukendt fejl. Gem dine data, og start programmet igen.'

HVAD SKAL JEG GØRE ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 22:44
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 22:46

Har du overført dine data fra en anden komputer......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-07 00:17

Citat
Ud med Outlook
Så langt så godt. Outlook skulle selvfølgelig bruges og jamen dog, det så jo ganske godt ud. Men der gik ikke lang tid før problemerne begyndte. Outlook er den sløveste mailklient jeg nogensinde har siddet med! Men okay, jeg kom også lige fra et superhurtigt mail program fra Ubuntu-delen, så måske jeg bare var blevet forvænt. Outlook fik en chance til, men venner med programmet blev jeg aldrig og efter en lang kamp med Outlooks regelsystem gav jeg op og installerede Thunderbird.

Jeg var lige inde og læse lidt på http://www.nettips.dk/ derfor denne bemærkning

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-07 03:03

Du skal betale for din hotmail konto hvis du gerne vil synkronisere den med din mail klient! Noget skal microsoft jo tjene pengene på!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-07 03:08

Se under deres hjælp:

Jeg kan ikke få adgang til min gratis konto fra Microsoft Outlook eller Outlook Express
For at beskytte vores brugere mod den stadigt voksende mængde af uønsket e-mail, eller "spam", der sendes fra MSN Hotmail-konti via Outlook og Outlook Express, har vi desværre været nødt til at begrænse brugen af Outlook og Outlook Express til abonnenter.

Ved at gøre denne funktion til en del af et abonnement, så brugeren skal opgive faktureringsoplysninger, bliver det lettere for os at administrere og forhindre misbrug af funktionen, så vi kan beskytte dig og andre mod uønsket e-mail.

Hvis du køber en abonnementstjeneste som f.eks. MSN Hotmail Plus eller MSN Premium, kan du få adgang til din konto fra Outlook eller Outlook Express, og du får desuden mange andre ekstra funktioner. Du kan få vist fordelene ved at opgradere dine MSN Hotmail- eller MSN-konti eller oprette en ny abonnementskonto ved at besøge oplysninger om abonnementer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-02-07 21:46

Den gamle gratis hotmail som kunne køre på Outlook / Express, kan ikke genindstalleres i gratis udgave. Der skal betales eller den mail skal bruges fra www.msn.dk > hotmail
Desværre.