/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik til CSI-teaser på kanal5
Fra : Kazistuta
Vist : 733 gange
200 point
Dato : 25-02-07 21:35

Jeg har nu set denne CSI-teaser (reklame for de nye afsnit) flere gange, og den indholder et rigtig fedt NU rock nummer ala Nickelback - et temmelig melankolsk nummer, både mht. tekst og stilart. Er der nogen der kan hjælpe med kunstner og titel? Jeg HAR skrevet til kanal 5 selv uden at få svar

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-02-07 17:21

Kunne det ikke være Celldweller? du kan se lidt blandet med dem her: http://www.youtube.com/results?search_query=Celldweller

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-02-07 18:52

Uden at ville lyde nedladende (Jeg er taknemmelig for alle de kvalificerede bud, jeg modtager) vil jeg gerne høre, hvorfor du gætter på Celldweller? Efter at have hørt et enkelt nummer fra youtube har de absolut INGEN lighed med Nickelback, selvom musikken da ikke er helt ringe.

Der må være nogen, som har set reklamen og kan hjælpe mig med tekstfraser eller andet, så jeg selv kan komme videre i min søgning?

(og F*#%! Kanal 5's infoservice....thanks for nothing)

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-02-07 19:20

Uden at lyde mindst lige så nedladende så skyldes det måske følgende citat:

"Recently, all of the promotions that air after CSI: episodes on CBS contain songs from Industrial Metal band Celldweller, off their self-titled album."

Har måske været "lidt" hurtig da jeg først nu ser at der står efter CSI.

Undskylder - over and out

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-02-07 20:49

Ingen grund til at undskylde, takker for forsøget - det virkede bare som et skud i tågen, derfor min lidt skarpe kommentar Der er folk på kandu, som bare fyrer løs fra hoften, og det er efter min mening spild af spørgerens tid. Kan godt se at du havde undersøgt sagen....Håber ikke du følte dig truffet...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-02-07 21:04

Nej jeg føler mig ikke truffet (mere ) og da slet ikke set i lyset af din enda meget korrekte udtalelse om, at "Der er folk på kandu, som bare fyrer løs fra hoften, og det er efter min mening spild af spørgerens tid." Det er jeg meget enig i.

Apropos dit spm. har du ikke noget tekst, omkvæd eller lign. det kan måske hjælpe lidt på vej

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-02-07 21:31

Sådan som jeg hører teksten, er det noget lignende "where are all the angels..(...)...and why do you/we have to die"....men intet af det giver nogle relevante google-hits, desværre Muligvis er det et helt nyt amerikansk nummer, som bliver breaket ifm. CSI-traileren - dog lidt usandsynligt, da de nye CSI-afsnit har kørt noget tid i USA (hvis kanal 5 følger traditionerne) og nummeret derfor nok burde kunne findes nogen steder - i hvert fald hvis traileren er en amerikansk produktion og ikke en kanal5 produktion.. Man skal nok have hørt nummeret og kunne genkende det for at kunne hjælpe mig, desværre

Accepteret svar
Fra : kiwi_dk

Modtaget 200 point
Dato : 27-02-07 15:17

hvis man leder nok så finder man det man leder efter.

det er vist denne her som i leder efter "Breed 77 - Tears"

og teksten til sangen kan i finde her http://www.lyricsmania.com/lyrics/breed_77_lyrics_8187/in_my_blood_en_mi_sangre_lyrics_31802/tears_lyrics_344502.html

Godkendelse af svar
Fra : Kazistuta

Dato : 27-02-07 21:01

Super fundet, tak for svaret kiwi_dk.