/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
driver
Fra : Tr4nE
Vist : 471 gange
39 point
Dato : 25-02-07 19:16

hey hvor kan jeg downloade driver til fujitsu MPG3307AT gratis..!?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-02-07 19:31

Er det en USB harddisk som du ikke kan se i filhåndtering.

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 25-02-07 19:45

nej det er det ikke.. Det er fordi jeg skal formater min ven´s harddisk og når jeg så har trykket F3 for at godkende install. så skriver den dette: Setup did not find any hard disk drives installed in your computer make sure any hard disk drives are powered on and properly connected to your computer and that any disk related hardware configuration is correct this may involve running a manufacturer supplied diagnostic or setup program.. og så ville jeg lægge driveren over på en Floppydisk og så trykke F6 vist nok for at install den på den måde..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 19:51

Du kan da prøve at lede (skriv driver i søgefeltet)....

Men der er MANGE der mangler driver til NETOP den harddisk - så jeg tror det er forgæves....

http://www.fel.fujitsu.com/home/v3__search.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 19:52

Du skulle have sørget for at gemme den inden du formaterede......

Hvis ikke du har formateret - så sørg lige for at gemme driverne.....

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 25-02-07 19:57

okay.. jamen det er en anden harddisk jeg er i gang med at sætte i, så han har aldrig haft driver til den.-. total steneren..

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 25-02-07 20:03

Refi jeg har lige været inde på det der link.. og jeg er lidt i tvivl om hvilken af softwaren/driver jeg skal downloade..!? kan du hjælpe mig lidt..!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 20:10

Der er "kun" at lede i søgefeltet.....

Der er MANGE der har samme problem - så jeg tror ikke du finder nogen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 20:13

Måske er du heldig alligevel...

Kig lige dette igennem....

http://www.fel.fujitsu.com/home/v3__product.asp?pid=222&inf=swr&wg=0

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 25-02-07 20:15

det har jeg lige gjordt.. og jeg fandt dette: [ Ultra-ATA ] Change Mode Utility. Disk Manager Disk Go, FJDT (Fujitsu ATA Diagnostic Tool)
FJ-IDE Drive Initializer Utility... er det en af dem jeg skal bruge..!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 20:35

Tror egentlig du skal bruge denne, men den er ikke gratis....

Disk Manager Disk Go

Om denne indeholder driver, ved jeg ikke... Men du kan da prøve

FJDT (Fujitsu ATA Diagnostic Tool)

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 25-02-07 21:31

okay det prøver jeg så..

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-02-07 06:01

Er der data som skal reddes fra disken?
..
Disse MPxxxx Fujitsu diske er kendt for er problem med ikke at kunne få adgang til diskens drevparametre, hvorfor den ikke længere genkendes af BIOS.

Annuller spørgsmålet
Fra : Tr4nE

Dato : 29-04-07 17:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål