/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Muskelsmerter
Fra : Vex
Vist : 2031 gange
100 point
Dato : 25-02-07 17:05

Hej.
Jeg har muskelsmerter i armene, især ved tilhæftningerne ved albuerne. Jeg har prøvet massage,varme,akupuktur men intet hjælper, kun i kort tid. Jeg tænkte på et middel mod inflamation,om en af brugerne kunne komme med et forslag ?

Venlig hilsen
Vex

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 17:13

Har du prøvet din læge......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 17:14

samtlige spørgsmål annulerede - det ser ikke godt ud.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-02-07 17:26

Når alle spørgsmål er annulerede skyldes det sikkert smerter i armene.
Kræfterne klarer ikke de anstrengninger der skal til for at sige tak for
hjælpen og lukke spørgsmålet.
Jeg foreslår amputering, de arme er jo ikke til gavn.

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 25-02-07 18:13

det var da nogle grimme kommentrer refi og Teil. men jeg mener også du skal til lægen

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 25-02-07 18:34

Jeg tror også at amputering vil være både det bedste og nemmeste !!!

Hvad skal du da bruge dem til

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 25-02-07 18:35

Så enig med Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-02-07 18:36

Den slags mennesker der ikke værdsætter hjælp men bare smutter
uden et ord, fortjener ikke hjælpen.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 25-02-07 19:34

Drengene skal tale pænt!!
Kan I lige finde kammertonen.
At I har ret i at det er P.. irriterende, at bare annulere et spørgsmål er så en anden sag.

Nå, tilbage til dit spørgsmål, jeg går ud fra at du har forsøgt en læge.
Har du forsøgt en fysioterapeut med fysisk træningscenter. Det lyder ærlig talt som muskler, der trænger til at blive brugt. Kender det fra egen krop. Det hjælper fantastisk med træning.

Håber det kan hjælpe.

KH MEtte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-07 20:52

enig med metteto om at røre armene så du får lidt kræfter og muskler igang

nu er jeg skadet ved venstre albue uden at nogen har kunnet hjælpe - og netop at røre armene godt og grundigt er en stor hjælp ( og let) - dertil har jeg fundet en stift i matas der hedder melissa - den har hjulpet mig meget og den vil jeg da turde anbefale - stiften kan du have med dig omkring og smøre dig lidt efter behov.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-02-07 21:37

Du beder om antiinflamatorisk til muskelsmerter, hvis du vil prøve med håndkøb, så er det ibuprofen 200mg. der skulle være mest virksom.

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 25-02-07 21:51

men husk, man kan få mavesår af ibuprofen. så hvis man får ondt i maven så stop med dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-07 21:52

ibuprofen som piller hjælper ikke i det lange løb - som creme endnu mindre - det samme gælder voltaren cremen - som dog også kan give lidt varme .
VED vi er forskellige - men jeg kan kun sige godt om den melissa stift ... og så at sørge for at bevæge de arme

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 25-02-07 22:50

Vex:

Dine muskelsmerter skyldes uden tvivl at du slæber rundt på de tunge protokoller i din slægtssforskning.
(Nej undskyld - men jeg kunne ikke dy mig)

Ellers som de andre: GÅ TIL LÆGE. Lad være med at mediciner dig selv.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 26-02-07 00:00

NSAID eller non-steroide anti inflamatoriske drugs har den bivirkning at de hindrer muskel udviklingen. De er fantastiske til smertebehandling i kort tid, men hvis man skal have trænet muskler op samtidig er det et meget uhensigtsmæssigt valg.
Her tales om Ibuprofen, Brufen, Ipren
Voltaren, Diclon

Jeg kan ikke på næsten sovende øje komme i tanke om flere lige nu, men tag dem med omtanke og kun sammen med minimum en kiks og et glas mælk.

KH Mette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-07 10:31

http://www.mellisa.dk/universalstift.htm sorry glemte at linke til min udtalelse om melissa stiften - og det er ikke nogen farlig sag

Kommentar
Fra : Vex

Dato : 26-02-07 10:44

Kære alle.

Jeg kan forstå at der er nogle der er blevet irriteret over mit spørgsmål og skriver at jeg har annuleret spørgsmålet,hvis jeg har annuleret spørgsmålet er det sket p.gr.a.min udvidenhed om brugen af Kandu og så må i undkylde

Og tak for de få venlige svar jeg har fået.

Venlig hilsen
Vex

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 10:49

Problemet er du IKKE lukker dine spørgsmål....

Hvis du er i tvivl så trykker du på "accepter" ved den kommentar du kunne bruge bedst.....

De andre spørgsmål er ikke annuleret af dig man af Kandu fordi de er for gamle.....

Så HUSK at acceptere et svar ved at trykke på accept ved kommentaren.....

Så er spørgsmålet lukket.... http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 26-02-07 22:44

Hej Vex
Jeg synes at kunne læse at du ikke har forstået at du skal acceptere et af svaren for at "lukke" spørgsmålet. Det er det der irriterer "drengene". Det er vigtigt at gøre, som almindelig god opførsel herinde. Der kommer ikke næppe flere kommentarer nu, så hvis jeg var dig ville jeg lukke spørgsmålet nu.
KH Mette

Annuller spørgsmålet
Fra : Vex

Dato : 27-02-07 14:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål