/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke finde internet downlo
Fra : risvej07
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 25-02-07 11:53

jeg har lige udfyldt et ansøgningsskema på internettet og trykket gemt. nu kan jeg ikke finde det på min pc. har prøvet i fil søgning???

hilsen poul

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 25-02-07 12:02

Kan det evt. være gemt i PDF format?

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 25-02-07 12:08

hvordan finder jeg det så ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-07 12:11

har du i det hele taget downloadet det og ikke bare trykket gem så skemaet er videresendt til hvor det nu skal hen ?????

hvis du finder siden igen kan du jo se om du kan downloade igen og så vælge at lægge på skrivebord

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 25-02-07 12:20

ja, som mirit siger:
Citat
ikke bare trykket gem så skemaet er videresendt til hvor det nu skal hen ?????

Og som mirit også siger:
Citat
og så vælge at lægge på skrivebord

Men husk så lige at vælge "Gem som" før du vælger at gemme det på skrivebordet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-07 12:22

..er du sikker på at [Gem] betyder gem på din computer og ikke, at det betyder gem på intenetserver?

Hvis ikke du kan komme til at udfylde det igen ved at gå ind på samme side? Så prøv at slette dine cookies. Det er dér oplysninger om at du har været inde at udfylde det ligger, medmindre at skemaets udfyldelse er registreret i en database og identificeres alene ved dit IP nummer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 25-02-07 12:34

hvad med under START>Mine dokumenter/my documents>recieved files?

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 25-02-07 12:42

udfyld skemaet igen - og se så hvor den gemmer det når du trykker gem.
Annuller så, og åben det sted hvor det er gemt.

Annuller spørgsmålet
Fra : risvej07

Dato : 08-03-07 20:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål