/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
gps mio 710c opdatering
Fra : windows
Vist : 600 gange
200 point
Dato : 24-02-07 21:32

hej alle har et problem med en gps
det omhandler en mio 710c
når jeg vil opdatere min gps
går opdateringsprogrammet igang men efter ca 3 til 5 min
får jeg en meddelse i en boks at

http exception has occured

hvem har et problem er det min pc eller
er det mio der har et problem
og hvis det er mit problem
hvad gør jeg så for at komme videre hilsen carsten

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 24-02-07 23:26

Hej,prøv at blive medlen på I-Go-User.dk
det er et forum for Mio med opdateringer,er selv bruger af 710c,men har ikke fundet ud af og opdater endnu,hvordan gør du ?
Venter spændt på svar.

Kommentar
Fra : windows

Dato : 25-02-07 11:01

med de medfølgende cder fra mio da jeg købte den men for at komme i gang med diverse opdateringer skal man melde sig ind i deres mio klub.som også var et problem
det måtte jeg gøre fra en anden computer ..derefter kunne jeg så begynde at opdatere
men opdateringen giver mig en timeout efter ca halvejs i opdateringen så lige pt ved jeg ikke hvad jeg gør forkert i morgen vil jeg kontakte mio support på tlf 82333109 og prøve at komme videre hey...

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 25-02-07 12:05

Tak for dit svar,jeg ved at de inde i "i go user" siger at en opdatering,fint kan at mere end et par
timer.Rart med et tlf.nr.
hej.