/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Pilleæske med mange rum??
Fra : Desimule
Vist : 3408 gange
100 point
Dato : 24-02-07 12:49

Hej

Jeg har for et par år siden købt en smart pilleæske, hvor der er 7 x 4 rum, så man kan "pakke" til en uge ad gangen. Jeg har købt den via nettet, men kan ikke huske hvor. Nu vil min veninde gerne have sådan én, men jeg kan simpelthen ikke finde den, trods ihærdig søgen. Er der nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 24-02-07 12:52

Har selv en med 8 dage med fire fine rum

Apoteket har dem, både med små og store rum

Købe den med store rum

/ Henrik

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 13:16
Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 13:17
Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 13:23
Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 24-02-07 17:34

Tak i søde mennesker. Vi må på apoteket og se hvordan deres ser ud. Men det skulle allerhelst være en nøjagtig mage til min. Nu må vi se om min veninde kan bruge noget af det I har foreslået, eller om der skulle dukke flere forslag frem - så vender jeg tilbage til jer.

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 24-02-07 19:49

du kan købe medidos blå 7 dagesæske billigere på apoteket. jeg har lige købt til 73 kr