/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
40 fods container
Fra : DADAY
Vist : 889 gange
50 point
Dato : 24-02-07 12:37

Hvis jeg har en kasse der måler 50-50-60 cm.
Hvor mange af sådanne kasser, kan jeg så ha i en 40 fods container

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-02-07 12:59

Det kommer an på om du, udregner i kubikmeter, eller tæller i rent fysk mulighed.

Er det en alm. container (H = 8´6") eller en high cube (H = 9`6") ?

MVH

Accepteret svar
Fra : nakgej

Modtaget 50 point
Dato : 24-02-07 14:12

Ca. 500 stk.

Godkendelse af svar
Fra : DADAY

Dato : 25-02-07 12:30

Tak for svaret nakgej.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-02-07 12:49

Det var da en mærkelig afslutning på et spørgsmål ???

Du Kommer ikke med de oplysninger, som man mangler, for at kunne besvare spørgsmålet, så korrekt, så muligt.

Hvilket svar havde du forventet??? bare et cirka tal??? (åbentbart)
Nu sidder jeg klar med flere svar, som alle er korrekte, afhængig af et nøjagtigt svar fra din side.
Jeg syntes godt nok ikke, at du kan være bekendt, ikke at svare på det jeg spørger dig om, og så bare afslutte spørgsmålet, med et ca. svar.
Du er med til at, man gider ikke at hjælpe folk, der kommer med et spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 26-02-07 19:36

Hej Viskinge.
Ja hvis ikke hunden havde sat og skidt havde den fanget haren!!!!!!!!!