/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilken udbyder?
Fra : ibenib
Vist : 470 gange
10 point
Dato : 24-02-07 10:56

Hvilken udbyder (webhotel) er værd at anbefale?

Jeg er ikke en haj så der skal være mulighed for at vælge forskellige
skabeloner som man så selv kan rette i.

Har prøvet Surftown's demo, men der kan man ikke selv rette
i de billeder der allerede er i skabelonen. Web10 har ikke nogle spændende
skabeloner og one.com har ingen demo.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-02-07 11:14

Du kan godt rette i skabelonerne hos one.com. Du kan iøvrigt hente masser af gratis skabeloner her http://www.oswd.org/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 11:45

Lav dine egne skabeloner.
Du kan bruge Paint og Words
Husk at gemme det hele i EN mappe, og dokumentet som Html eller Webside.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 11:47

Ellers skulle der være en hel del her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=free+webdesigns&meta=

Kommentar
Fra : ibenib

Dato : 24-02-07 14:15

Hvor mange skabeloner kan man vælge i mellem hos one.com??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-02-07 14:29

One.com har 19 skabeloner.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 5 point
Dato : 24-02-07 14:33

Hvis du ikke lige finder en der passer dig, er det pærelet at hente her fra, og så uploade dem med ftp programmet http://www.oswd.org/

Selv jeg kan finde ud det, og jeg er absolut nybegynder mht til at lave hjemmeside.

Godkendelse af svar
Fra : ibenib

Dato : 26-02-07 18:22

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : ibenib

Dato : 27-02-07 15:13

Hej

Hvad er ftp? jeg kan se der er noget på mit webhotel der hedder sådan,
men hvordan virker det. Har kigget på skabelonerne, men ved ikke hvordan
jeg får dem ind på siden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-02-07 16:00

Du skal bruge et ftp program, hvis du skal uploade noget fra din maskine til hjemmesiden. Jeg bruger selv Filezilla, som er nem http://filezilla.sourceforge.net/ Den har en norsk sprogpakke, som er ok.

Ftp adresse og password har du fået tilsendt, vil jeg formode.

Mht til skabelonerne, så klikker du bare select, installerer det, og så åbner det i hjemmesideprogrammet, og er så automatisk publiceret på siden. Det vil dog være en god ide, at ikke publicere det, før du er færdig med den. Du kan så vælge at "unpublish" den.

Btw, du kan roligt henvende dig til one.com´s support. De skulle være ganske hjælpsomme. Har nu ikke selv haft brug for dem endnu.