/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hjælp Hjælp
Fra : mimi2
Vist : 484 gange
76 point
Dato : 24-02-07 09:49

Hej alle sammen

Jeg står og mangler penge. Jeg er enlig mor og har et stort stort økonomiske problemer lige på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke engang råd til at købe mad, hvad skal jeg gøre? Er der en der kender en god hjemmeside hvor man kan søge legelt. Jeg skal blot sige, at jeg er hverken alkoholker eller stofmisbruger, men der er sket en hel masse ting i mit liv.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-02-07 09:53

Det var dog et utroligt sammenfald, at to spørger om præcist det sammen, og oveni købet har de samme slåfejl i spørgsmålet

http://www.kandu.dk/spg100928.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-07 09:55
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-02-07 10:05

Det hjælper ikke at bruge flere profiler.
Ud og ryd fortove for sne, det kan man tjene penge ved.
Afsted med dig.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 48 point
Dato : 24-02-07 10:17

En utrolig stak af de spørgsmål der har været på det sidste.....

Der er INGEN nemme veje - Kommune, banker, venner og bekendte er eneste muligheder....

Og så lige ARBEJDE

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 24-02-07 10:48

Det er synd for dig, let R----. Gå ud og spørg om der er ældre der trænger til hjælp.
skynd dig der ligger meget sne, det skal jo helt være inden det smelter.

Godkendelse af svar
Fra : mimi2

Dato : 24-02-07 12:15

Når du ikke kan hjælpe hvorfor er du herinde og skriver provokerende svar. Så skrid i mit rum og du skal aldrig skrive tilbage til mig. Brug din tid på andre ting