/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ESATO!!!!!!!!
Fra : Zico9
Vist : 571 gange
40 point
Dato : 12-01-03 15:53

Hey hey alle sammen jeg vil gerne få vide om at er det gratis inde hos esato at hente logoer til Ericsson mobiltelefonen......
Hvis det er gratis koster det penge så at wappe.......
Hvis det koster penge... koster det så tlf takst+logo eller er logo gratis........
jeg vil være glad hvis jeg fik nogle svar til mine spørgsmåler.....
på forhånden tak zico9

Accepteret svar
Fra : SuperJan

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-03 15:57

Esato er fuldstændig gratis at bruge...

Det eneste du skal betale, er den normale tlf-takst i den tid på wapper

Håber det gav dig svar
Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-03 18:52

"Zico9" <Zico9.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:NhfU9.34314$Hl6.3777962@news010.worldonline.dk...
> Hey hey alle sammen jeg vil gerne få vide om at er det gratis inde hos
> esato at hente logoer til Ericsson mobiltelefonen......
> Hvis det er gratis koster det penge så at wappe.......
> Hvis det koster penge... koster det så tlf takst+logo eller er logo
> gratis........
> jeg vil være glad hvis jeg fik nogle svar til mine spørgsmåler.....
> på forhånden tak zico9
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
> -------

Det er ganske gratis at wappe, eller det vil sige, det koster self. normal
wap takst, men ellers tager esato intet for det, det er bare smutte ind på
wap.esato.com og så hente løs, der er oxo ringetoner.

Kommentar
Fra : Zico9

Dato : 13-01-03 19:27

Tak for jeres svar jeg er blevet meget mere sikker nu med at wappe rundt ;)