/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
hjæææææææælp
Fra : sandre
Vist : 867 gange
48 point
Dato : 24-02-07 09:30

Hej alle sammen

Jeg står og mangler penge. Jeg er enlig mor og har et stort stort økonomiske problemer lige på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke engang råd til at købe mad, hvad skal jeg gøre? Er der en der kender en god hjemmeside hvor man kan søge legelt. Jeg skal blot sige, at jeg er hverken alkoholker eller stofmisbruger, men der er sket en hel masse ting i mit liv.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 58 point
Dato : 24-02-07 09:32
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-07 09:36

du dør af sult hvis du vil søge legat for at få mad

kontakt da kommunne - eller frelsens hær - hos sidstnævnte er du i hvertfald sikker på at få mad !

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 09:37

Kommer SG_ an på hvor hurtige de er...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 09:57

Citat
hvor man kan søge legelt

Står der legalt eller legat...
Trækker mig...

Godkendelse af svar
Fra : sandre

Dato : 24-02-07 10:06

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-02-07 11:29

prøv at undgå de dyre lån diken henviser til. du kommer af med ALT for store gebyrer og ALT for høje renter.

Kan du ikke låne i din bank.

Hvad med mødrehjælpen?

Ellers henvend dig til kommunen - de må/skal hjælpe dig

Kommentar
Fra : taata

Dato : 01-05-07 10:22

Hej
så længe jeg ved der er ingen, der sulter i Denmark så du skal bare gå til kommune og fortale dem om dine problemer, du skal nok får hjælp.