/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
popup blokker
Fra : popper
Vist : 569 gange
200 point
Dato : 24-02-07 00:14

når jeg går ind under msn og vælger afbudsrejser kan jeg ikke få lov til at vælge evt land mm så popper der en popup blokker frem hvordan får jeg den fjernet har forsøgt via den instillinger men ligemeget hjælper det er der en der har forstand på dette. Ligeledes abonnere jeg på et nyhedsbrev fra maria bingo dette nyhedsbrev skal jeg have stoppet, dette gøres under profiler, men her er det samme problem.

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 210 point
Dato : 24-02-07 00:35

Prøv at læse kommentaren på følgende: http://support.microsoft.com/kb/843015/da

Rul lidt ned og se under Sammenfatning.

mvh

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-02-07 00:36

Hej
Du må installere Google og Yahoo tool bar. Det Hjælper Rigtigt meget. 90% popups blocker pga Google og yahoo tool bar.
Gode weekénd
mvh
Pk2dk99

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-02-07 03:49

Har du en Firewall, går du ind i den og tilføjer siden som ''betroet''.
Ellers kontrolpanel - internet indstillinger - Beskyttelse af personlige - websteder
indtast hele adressen.
----
Eller øverste menu i dit browservindue
FUNKTIONER - BLOKERING AF POPUP VINDUER

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-07 09:07

pk2dk99 sikke noget vrøvl - det er en ualmindelig dårlig ide at anbefale toolbars overhovedet i og med de hovedsageligt ikke bruges til noget som helst og kun tager plads

poppe - hvis du lige lægger link til de sider du har vrøvl med er det muligt det er nemmere at finde en løsning.

måske kan du bruge det her - når du klikker ind så brug CTRL eller shift samtidig som du klikker

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 24-02-07 10:45

Tak for svaret maxhankat.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 24-02-07 12:49

Selv tak