/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Bubber og Bs i Canada
Fra : Mattaeus
Vist : 630 gange
35 point
Dato : 23-02-07 22:54

Hejsa,

Er det ikke nongen der kan hjaelpe mig med at finde et sted jeg kan se/downloade de nye afsnit af bubber og bs i Canada. Har ikke lige faaet se de 3 foerste afsnit.
Jeg ved godt man kan se dem paa sputnik.dk tror jeg det hedder. Men har ikke lige penge til at betale for det

Tak

Accepteret svar
Fra : mystik

Modtaget 17 point
Dato : 28-02-07 23:20

Ja - jeg ville også gerne ha set det 1. afsnit... Og så kan jeg desværre ikke se Anna Pihl mandag aften, hvilket jeg nu har klaget til TV2 over. Men...de programmer man kan gense med et sputnik-abonnement, kan desværre hverken ses eller downloades nogen steder...

Det eneste du kan er at se en filmklip af Bubber og BS på dette link:

http://easy.net.dynamicweb.dk/Forside/Produktioner/I-Fjernsynet/Bubber-og-BS-p%C3%A5-nye-afveje.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Mattaeus

Dato : 01-03-07 16:47

Tak for svaret mystik.