/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Smileys
Fra : geu
Vist : 1267 gange
200 point
Dato : 23-02-07 22:03

Nu når jeg skal formater så vil jeg jo godt beholde de Smileys jeg her nappet fra andre som har sendt dem til mig.

Men jeg kan ikke finde den mappe de ligger i.
Jeg har en del selv som ligger i en mappe jeg selv har oprette. Men dem jeg tager fra andre ligger jo ikke i den mappe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 22:11

Hvis du har 'snuppet' dem med højreklik og 'Gem billede som...' må de jo ligge i den mappe du benytter til dette.

..ellers kan du jo altid søge efter dem (*.gif filer?) i Windows søgefunktion.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : akle

Dato : 23-02-07 22:11

Er det din egen mappe du ikke kan finde? Så søg efter den i Start > Søg > og indtast navnet på din mappe i det rette drev.
Når du henter/downloader andres billeder eller smilies, så højre klik, brug Gem somog find din egen mappe, som du åbner og indsæt. Så har du andres smilies i din egen mappe.
MVH Akle

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-02-07 22:11

Dem kan du ikke tage med dig.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 23-02-07 22:12

Ja det trode jeg jo også.. Men snydt

Har brugt meget tid på og søge efter dem jeg har Højreklikket mig til

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-02-07 22:15

Ja jeg har været ude for det samme, men det er surt show.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 23-02-07 22:17

Dem jeg selv har Downloaded har jeg helt styr på.

Problemet er når man skriver med folk og de har en fed en man lige napper.. Hvor ligger den sig. det siger den jo ikke noget om.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 22:18

Der er smileys her: http://www.gilau.dk/teknikogsjov/animationer/ikoner-humor.asp

..og mange andre ikoner hér: http://www.lottes.dk/ikoner/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-02-07 22:19

Ja, det er som regel de bedste. Du er nødt til at alliere dig med en ven, så kan du jo senere få dem igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 22:20

Jeg bruger ikke MSN ..og har aldrig gjort det så jeg er ikke lige med på, hvad du mener med napper?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-02-07 22:22

http://www.elstopsis.nl/SmiliesIndex/SmiliesIndex2English.html

Men de *frække* er du nødt til at få tilbage via en ven

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 22:23

Hvis det noget man deler via MSN som så knyttes til ens profil og lægges på serveren, så tror jeg at paperboy's løsning er den eneste farbare vej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-02-07 22:24

Molo

Ja det er noget man deler via MSN.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 22:33

Frygtelig side paperboy

...og så alt det besvær med at prøve at forhindre folk i at snuppe dem alligevel

Piece of cake...

http://www.elstopsis.nl/SmiliesIndex/SmiliesIndextRulz05.gif

..og pas på med at hente smileys fra 'partneren': http:// www . smileycentral . com/ (..mellemrum indsat med vilje). Der er masser af snavs at redde sig ind på sin computer dér !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : akle

Dato : 24-02-07 00:06

Ja, det er ikke alt der er lukket land, så et højreklik er da værd at prøve inden man opgiver.
MVH Akle

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-02-07 00:38

Hej
Det kan du godt. gem dem på din mobil hvis du har memory kort i mobil via bluetooth.
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 01:48

akle -> Den med ikke at kunne indsætte tekst med ALT + v i adresselinjen havde jeg godt nok ikke set før. Egentlig ikke noget særligt, blot en spærring af eventen; onkeydown, men 'Vis kilde...' og lidt håndarbejde kan gøre underværker. Som regel kan alt der sendes til klienten i form af HTML også hentes
..straks sværrere hvis det tilbydes dynamisk med f.eks. en XMLHttpRequest kommando eller lign.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-02-07 08:58

Molo

Jeg kan ikke forstå, at du mener, det er en frygtelig side. Det er da bare at højreklikke,
så *napper* du jo ikonet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 09:15

paperboy -> Højreklik på siden du henviser til ..ikke undersiderne med smilies som kan hentes.

Koden til scripts på siden:
Kode
<script language=JavaScript>
<!--

//Disable right mouse click Script
//By Maximus (maximus@nsimail.com) w/ mods by DynamicDrive
//For full source code, visit http://www.dynamicdrive.com

var message="Are you happy I'm sharing these pages with all of you? Then Instead of trying to steal this picture why dont you write something in my Guestbook";

///////////////////////////////////
function clickIE4(){
if (event.button==2){
alert(message);
return false;
}

function clickNS4(e){
if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){
if (e.which==2||e.which==3){
alert(message);
return false;
}

if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=clickNS4;
}
else if (document.all&&!document.getElementById){
document.onmousedown=clickIE4;
}

document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")

// -->
</script>

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

<!-- Original: Alex Tu <boudha1@hotmail.com> -->
<!-- Web Site: http://www.geocities.com/alex_2106 -->

<!-- This script and many more are available free online at -->
<!-- The JavaScript Source!! http://javascript.internet.com -->

<!-- Begin
function formHandler(form){
var URL = document.form.site.options[document.form.site.selectedIndex].value;
window.location.href = URL;
}
// End -->
</SCRIPT>

<script language="JavaScript">

<!--
function keypressed () { alert ("This site has costed me alot of work,please don't do this and keep it nice for me also.");}

document.onkeydown=keypressed;
-->

</script>

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 24-02-07 09:30

C:\Documents and Settings\<Dit brugernavn>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<Msn id nummer>\CustomEmoticons

I mappen ligger der *.dat filer eks. på min egen "TFR1E.dat"
- Kopier filerne over i en anden mappe og omdøbe dem til *.png i stedet for *.dat
- Eks. "TFR1E.dat" til "TFR1E.png"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-07 09:32

ps de kan ligge i en mappe der kun er et nummer !! - i stedet for CustomEmoticons

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 09:44

geu -> Jeg vil overlade dig til miritdk i stedet for mine, i denne 'sag', inkompetente råd.

..og paperboy: Vi kan 'snakke' videre en anden dag

Go' week-end til alle...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-07 13:24

et lille tip omkring de der brugerdefinerede smileys - de fleste bliver jo hentet her og der - så hvis der er nogen du absolut må eje så bed om at få tilsendt dem som fil så du kan lægge dem i en mappe du selv oprettere.

Jeg har set hvordan der er forskel på hvor de lægges af og til - og det kan være en jungle

ellers kan du finde dem som jeg allerede har beskrevet - jeg kan til gengæld finde dem den ene dag og ikke den anden dag

Kommentar
Fra : geu

Dato : 24-02-07 14:07

miritdk> Jeg har været ved og se på det. Men syntes ikke jeg kan se dem.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 24-02-07 14:16

mirtdk>Ja så fandt jeg dem Men mine ligger som DAT-fil og de hedder eks. TFR40. Hvordan omdøber man den for der står ikke DAT efter den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 21:46

Dét kan jeg imidlertid svare på:

Åbn din stifinder.

Find *.DAT filen

Højreklik på filen og vælg i menuen: "Omdøb"

Skift endelsen (suffix) .DAT ud med .png

Tryk [RETURN] ...eller [ENTER]

...eller hvad den store tast med den 'bukkede' ned-advendte pil til højre på tastaturet hedder

..og klik [Ja]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : geu

Dato : 15-03-07 21:03

Hmm.... Ja det er fint, men mine hedder ikke .DAT på den måde de hedder kun TFR40 men kan se det er en DAT fil

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 17-05-07 20:20

Tak for svaret miritdk. Havde muligivs glemt og lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-07 22:35

takker - sorry jeg ikke fulgte op på spørgsmålet - jeg har været uden pc et stykke tid