/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Huset lugter af plastic...
Fra : billebie
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 23-02-07 17:43

Hej

Havde et lille uheld med kogningen af sutteflasker. jeg glemte dem og vandet kogte af og sutteflaskerne smeltede... - Nu lugter hele hytten af brændt plastic og alt vores tøj stinker også. Hvordan slipper jeg af med denne grimme lugt?? Jeg har luftet rigeligt ud og synes ikke det blive bedre.
På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-07 17:49

Stil nogle skåle med eddikevand rundt omkring.

Kom evt. noget vaskepulver i støvsugerposen, og støvsug engang, det kan hjælpe lidt, men jeg tror du får mest ud af at bruge eddikevandet

Tillykke med babyen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-02-07 18:08

Skift mølerne og al beklædning . Hug pudset ned ag væggene eller skift gipspladerne. Tilvarende med loft og glem ikke nye gulvbrædder.
Det er det eneste alternativ til at vænne sig til lugten.
Lugten klinger selv af med tiden. Om 20 år er det kun de sarte næser der vil mærke den.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 23-02-07 21:21

Hej
Nordsted har ret i den med eddikevand i skåle rundt om i huset. ½ dl i hvert rum, skift dagligt indtil luften er væk.
En skål med eddike ind i køkkenskabe og tøjskabe vil også hjælpe.
I skal forsøge at komme hjemmefra så meget som muligt, eddike river også godt i næsen, det er ikke direkte giftigt, men ikke rart.
Den med vaskepulveret ville jeg springe over af hensyn til babys luftveje, de partikler er IKKE sunde!!

Håber det virker

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 23-03-07 11:50

Hej Billebie
For at dit spørgsmål ikke skal annuleres med nordsteds guldkorn, ville det være smart at lukke spørgsmålet.
Efter tre måneders annulleres det og så er både spørgsmål og guldkorn forsvundet op i det store tiómme cyberspace.

Håber du nyder din Baby, de er lækre de små.
KH Mette