/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En rigtig lorte-dag!!!
Fra : Satellit
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 23-02-07 17:32

Jeg har godt nok bare ikke heldet med mig i dag
Bilen punkterede nord for København i dag , Falck er ikke til at få fat på i disse dage, der var langt at gå til nærmeste station, stort set alle tog var aflyst, men jeg kom tilsidst med et tog, der førte mig ind mod byen igen. Måtte dog gå endnu ½ time fra stationen for at komme hjem. Nåede lige at hente arbejdstasken, og så afsted på arbejde. Efter 1 time på arbejde går al strøm, og jeg sidder alene, da alle andre er gået på weekend, uden lys, varme, internet og telefonforbindelse.
Der gik 2 timer inden strømmen kom igen, og her var pissekoldt
Nu mangler jeg bare lige at glide på et sneglat fortov og brække ankelen, så vil dagen være fuldbragt...
Vil meget gerne høre fra andre, som har haft en værre dag end min, så jeg kan få stoppet min selv-ynk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 17:44

Op med humøret Satellit...

Tænk på du har haft fred for mig hele dagen ...lige indtil nu !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-07 17:51

Citat
Vil meget gerne høre fra andre, som har haft en værre dag end min, så jeg kan få stoppet min selv-ynk

Jeg kan ikke se hvorfor en dag skulle blive bedre af at høre om nogen har haft det værre.

Men jeg kan da godt finde flere sider på nettet om dem, der virkelig er i nød.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-02-07 17:58

Tak, molokyle...det hjælper skam også lidt

Ans, jamen det HJÆLPER altså! Du ved: Egen succes er god, men andres fiasko er heller ikke at foragte
Jeg behøver bare at slå op i avisen for at læse om de første 100 mennesker, som VIRKELIG har noget at beklage sig over!
Og jeg klynker jo dybest set over nul og niks...et par bagateller, men nogle gange skal man altså have lov til at dyrke sine latterlige små bagateller.....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-02-07 17:59

Humor = mangelvare

Op med humøret satellit, julen er overstået for denne gang og der er læææænge til næste jul

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-02-07 18:09

Jamen denne gang havde jeg faktisk en god jul, jeg nød ligefrem julelysene og det hele. Filmen knækkede ikke på noget tidspunkt

Er der slet ikke nogen, der har noget at beklage sig over????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 18:23

Tjaeh... jeg har haft en længe tiltrængt afspadseringsdag i og med jeg netop har afsluttet et aktiveringsforløb. Så jeg har drevet den af med kandu hele dagen. Skrevet indlæg om bl.a. :

1.) Lange underbukser (..underlivsproblemer og strømpemode )
2.) 3gp konvertering
3.) 'Meningen med livet'
4.) Argumentationsteknik og personlig udvikling
5.) Op og nedlukningsproblemer i Windows
6.) Div. tip-kommentarer om sikkerhed
7.) Ørredfiskeri ved Lammefjorden
8.) Brænde opsamlings CD'ere
9.) Reklamefilms redigering
10.) Billedbehandlingsprogrammer
11.) ...og nu: Selvpromovering og sniksnak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 23-02-07 18:49

Jaaaaameeeeen søøøøøøøde lille satelit, hvor er det altså synd for dig. Nu håber jeg altså ikke at du falder og brækker benet.

Når du kommer hjem så tager du en kop kaffe og en lille kiks og så ser livet ganske anderledes let og lyst ud igen.

ha' nu en god aften.
Rosalill ss

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-02-07 19:27

Hold da helt op molokyle, du er godt nok kommet vidt omkring i dag Fra lange underbukser over ørredfiskeri og til argumentationsteknik. Meget imponerende

Tak for de gode ønsker, Rosalill men kaffen må jeg nok springe over, ellers kan jeg ikke sove i nat.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 19:30

Rosalill -> Kiks? Vor Herpes Bevare Os...

Citronmåne !!!

http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/citronmaane.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-02-07 19:36

Mmmmh ja. Citronmåne er godt, det er jo en klasikker.
Men jeg har et "flip" lige for tiden med Tom's chokoladeskilpadder, som skal ligge i fryseren i et par timer. DET er guf!

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 23-02-07 19:37

Molokyle......nåh ja, det kan daz også bruges. Men troede kun det blev brugt når man sad langt ud på natten med studier......Selv foretrækker jeg flødeskumskager gerne napoleonskager, man er vel royal

Istedet for kaffen kan også bruges cacao eller er man virkelig langt nede så måske et glas vin, det passer bare ret dårligt til kiks og citronmåner eller for den sags skyld napoleonskager..

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-07 19:44

Pilskader er ikke værst ..men rasende dyre.

Ved nærmere eftersyn i køleren (..ikke den på bilen) blev det dog til en anden delikatesse fra Dancake, nemlig; Gammeldags Sandkage med Krokant.

Vidste du forøvrigt at Dancake og Tom's er blevet samarbejdspartnere?

http://www.dancake.dk/dansk/nyh/pr_toms.pdf

Yankee Cake og Holly Cake

..og kender du den gamle historie om nigeriabreve og Dancake?

http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 19:46

Ps. Husk at 'historien' fortsætte med et link nederst på siden

...og jeg vil garantere, at det er underholdende læsning som historien udvikler sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-02-07 20:22

Det var dog den mest syge og langt-ude-historie jeg længe har læst!!
Fantastisk brevveksling, må man sige. Og Jose lader sig jo (næsten) ikke afskrække af hverken lange forretningsdetaljer om Dancake eller udsigten til at skulle agere både mor, far og "lover", eller afbidte nosser Sikken dog en fantasi, jeg havde ALDRIG kunnet forfatte sådan nogle breve.
Tak for storslået underholdende læsning. Det eneste minus var bare....at man får sådan en ustyrlig lyst til TIGERROULADE

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 23-02-07 20:24

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 23-02-07 20:43

Jeg "sidder" lige midt i et strømsvigt.
Jeg bor til leje på 1. sal i en ældre utæt ejendom, som min arbejdsgiver ejer (bliv nu ikke sur på ham - jeg er under skilsmisse, så det var rart med et ”asyl”)
I går aftes fandt jeg ud af at halvdelen af loftrummet var fyldt op med fygesne, så til morgen fik jeg leveret nogle lægter og afdækningsplastik. Fra kl. 10 - 16 har jeg ”skovlet” sne op i plastiksække og smidt dem ud af ovenlysvinduet for derefter at tømme sækkene ud på jorden.
Jeg har lagt lægterne på gulvet, ovenpå disse nogle gl. hylder, for derefter at stable tidligere lejeres flyttekasser ovenpå (mange kasser). Nu er det hele dækket ind i plastik.
P.gr.a. stormvejret var her pisse-koldt så jeg satte en flytbar el-radiator til - kort efter lavede jeg aftensmad - d.v.s. jeg forsøgte - så gik det galt - strømmen på 1. salen gik sig en tur.
Min arbejdsgiver er i dag taget på ferie til Californien og sidder i en flyver, så jeg kan ikke spørge hvor sikringerne til 1. salen er placeret. Jeg ved hvor sikringerne er til stueetagen (ko-toret hvor jeg arbejder). Jeg tænkte at det måske var samme sikringsgruppe, men jeg har skiftet alle sikringer, og det har ikke hjulpet.
Nå, skide være med aftensmaden. Jeg bekymre mig mere om mine akvariefisk - pumpen og varmelegemet er jo også ude af drift.
Min søster har lånt min bil, hun kører normalt på knallert, men i sådan en vejr, kan jeg jo ikke lade hende køre på den. Vi har aftalt at hun skal sove hos mig når hun har fyraften (ved 23-tiden), men jeg tror at det bliver mig der skal sover hos hende.
Hvis jeg skal gøre status over min fredag (jeg ved godt den ikker er slut endnu) så har det trods alt været en dejlig dag. Ikke p.gr.a. sne, flyttetkasser og østen-vind og ingen bil, men fordi jeg tror jeg har fundet min "nye kærlighed". Det var jo ikke emnet - så det fortæller jeg ikke om.