/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Zepto vs Bilka?
Fra : chrille_88
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 23-02-07 15:06

Hej alle!

Jeg har et valg mellem en Acer Aspire 5671 fra Bilka
Og en Zepto Z-note 2425W.
Der skal være operativsystem med.

Konfigurationer for Acer: Intel core 2 duo 1,66 ghz, 2*512 mb ddr2 ram,
512 (256 delt) Ati Radeon x1600. Windows xp mediaplayer edition. Pris: 8000 kr.

Zepto: Intel Core 2 duo 1,60 ghz, 2*1024 mb ddr2 ram, 256 mb nvidia
geforce Go 7600. Widows xp home. Pris ca 9650 kr.
http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=ltEihMhAKCI

Begge er der vist 120 gb harddiske, crystal bright og webcam.

Hvilken en vil I sige er bedst til prisen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 15:08

Zepto

Kommentar
Fra : myg

Dato : 23-02-07 15:31

Ubetinget Zepto !

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 30 point
Dato : 23-02-07 15:40

Helt lart Zepto. Den er mega meget bedre
Her er en test af netop den model.

http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=6878

Læg også mærke til grafikkortet som deler noget ram med pcen samt at der er mere ram i Zeptoen i forvejen.

Jeg har selv en Zepto 6515WD, og den er super god og jeg har ikke fundet noget endnu den ikke har kunnet klare. I den test jeg har smidt et linkt til bliver den faktisk sammenlignet med Zepto 2425W og min bliver faktisk slået på de allerfleste områder, så køb du blot den og glæd dig. Du vil ikke fortryde.

Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : chrille_88

Dato : 23-02-07 18:11

Tak for svaret Fijala.
Det giver mig tilstrækkelig overbevisning;)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-07 18:30

Held og lykke med din nye bærbare.

Fremover vil du sikkert lægge mærke til Zepto i pressen og reklamerne og de vandt faktisk en pris i november 2006, som det firma der var bedst indenfor hardware.

Tjek deres hjemmeside

og så er det jo dansk

Takker for point