/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Kan ikke fjerne Norman
Fra : arnely
Vist : 3713 gange
100 point
Dato : 23-02-07 10:53

Sidder her med et rigtig irriterende problem.

Kan ikke få fjernet mit Norman virus program helt fra computeren. Jeg skal have installeret TDC sikkerhedspakken, men programmet kan ikke installere, fordi det finder rester fra Norman.

Nogen der har en løsning.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 23-02-07 10:59

Ikke helt sikker, men mener der på Normans egen hjemmeside forklares hvordan det fjernes helt.
Eller også skriv spørgsmålet til deres support side.
http://www.norman.com/Support/FAQs/Norman_Virus_Control/dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-07 11:01

prøv lige

http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735
hent denne regclener

gå i start - kør - skriv regedit - gå ind i HKEY_LOCAL_MACHINE - software - der finder du mappen med norman og sletter den.

gå så i stifinder og find mappen med norman og slet den

kør så regcleaneren og delete alt der er safe to delete

rens din internet explorer for midlertidige filer

genstart din maskine

når du er startet igen så gå igen i stifinder og kontroller om mappen med norman er væk - hvis ikke så slet igen og kør igen regcleaneren på samme måde som før

gå i start - søg - se om du kan finde rester af norman og slet

genstart

håber det hjælpe norman kan være temmelig streng at slås med når en afinstallation er kikset

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-07 11:17

forresten - hvis du installerer norman igen kan du finde en fil der hedder delnvc5.exe - den kan du afinstallere norman med

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-02-07 11:29

Hej.
Se lige følgende:

Delnvc = fil til at fjerne Norman sikkerhedsprogram

Sendt til mig af TDC, efter jeg havde ringet og om, at jeg ikke kunne fjerne Norman helt fra min pc.

Mvh

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-02-07 11:32

Det er lykkes og få det slette.

Gik ind i kør og skrev regedit> gik så i søg i Registrereditor og skrev Norman. Blev ved og slette de nøgler der kom frem.
Genstartede og instalerede mit TDC sikkerhed uden problemer.

miritdk det var egenlig det jeg gjorde som du forslog....så du får nogle billige point her

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-02-07 11:43

mirit.

For søren, jeg kommer da altid lige i hælene på dig - sorry! for katten da.

max the knife cat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-07 12:19

jamen maxnotthehankat - synes nok der var nogen der bed mig i haserne

arnely - godt du fik has på problemet