/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigeste overnatningsmulighed i London
Fra : rodney
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 12-01-03 13:52

Mig og min kæreste har planlagt en hurtig "sviptur" til London en forlænget weekend. Hvor er der billigst at bor. Tæt på alt selvfølgelig!!!

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-01-03 16:08

Hej Rodney

Du kan tjekke denne side

http://www.londontown.com/

Her kan du selv vælge "alt" !! Har selv brugt at bo på Hostels = Vandrehjem i DK

fusses

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-01-03 16:09
Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-01-03 19:15

På KFUM&K hostel i London, har ikke adressen, men prøv det danske KFUM og K, de kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-01-03 20:27

Her er et link med "Hostel": http://www.hostelsclub.com/italia/list_hostel.asp
Mener nu også der er noget "indmeldelses gebyr", det var der engang jeg prøvede et hostel, noget lignende et Camping pas der så gælder 1 år.

Kommentar
Fra : Wikke

Dato : 21-02-03 14:18

Jeg foreslår Regent Palace, - det bliver ikke mere centralt end dér (Piccadilly Circus). Et dobbeltværelse m. bad og toilet på gangen kan fåes for ca. 600,- pr. nat. Billigere finder du det ikke, hvis det samtidig skal være super-centralt...

God tur!

Wikke