/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
thm filer
Fra : ppk
Vist : 510 gange
200 point
Dato : 22-02-07 21:56

Hej

Hvilken program kan læse ***.thm filer ?

Jeg troede selv at have fundet løsningen med at det skulle være Openoffice der kunne gøre det men uden held.

Så derfor vil jeg høre om nogen af jer så havde et andet bud ?

PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 22:16

Frit valg

Canon G3 Digital Camera Thumbnail

Clipart Gallery Database

Olympus Digital Image Thumbnail

Serif DrawPlus Theme

Sony Ericsson Theme File

Thumbnail Bitmap Image

Video Thumbnail File

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 22-02-07 23:12

Hej refi

Nu har jeg set lidt på nogle af dine fine foreslag, og de er selvfølgelig okay. Men jeg glemte nok at skrive at det også skulle kunne lave thm filerne om så jeg kan bruge dem på min Sony Ericsson W810i mobiltelefon også.

PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 23:16

og hvilke filtyper bruger den så ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 23:21

Den bruger da thm - så er det da bare at lægge den ind på telefonen.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 23:22

Ellers er der masser her....

http://www.myw810.lasyk.net/

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 22-02-07 23:42

Jeg har et program til mobilen der hedder Sony Ericsson PC Suite og det kan læse disse filer BMP-GIF-JPEG-PCX-TIF

I min installation er der også noget der hedder Adobe Photoshop Album Starter Edition

men ingen af disse programmer kan åbne mine thm filer.

PPK

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 22-02-07 23:46

Nej - det er telefonen der kan åbne dem....

Du skal bare lægge filen ind på telefonen

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 22-02-07 23:55

Okay!!

Det vil jeg prøve, men det bliver ikke før imorgen.

Men ellers har jeg så ved hjælp af dit seneste link, fundet et program som hedder meTheme Creator og det kan åbne thm filerne og gemme dem som jpeg.

PPK

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 22-02-07 23:57

Tak for svaret refi.

Nu blev der en masse sjove ting at lægge ind på mobilen, så det er godt at der er et stort hukommelses kort i den.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 09:11

Selv tak....