/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En ren sne-tråd
Fra : 3773
Vist : 1402 gange
500 point
Dato : 22-02-07 17:15

Her kan der snakkes om sne (ikke kokain)

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-02-07 17:29

med det vejr er der jo ikke vejr til ret meget andet end at give konen en ordentlig tur på sofaen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 17:30

Se det kunne jo være en ide.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 17:30

Eller på "bjørnen" foran pejsen (hvis man havde een - pejs altså)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-02-07 17:31

Hej.

Melding her fra Vestsjælland

Her er rigtig rigtig meget sne, først her, sidst på eftermiddagen, har vi set de store maskiner ude, de har sikkert været på de større veje til nu..

Min mand måtte kapitulere og blive hjemme, da Holbækmotorvejen var lukket. "Heldigvis" har han hjemmearbejdsplads, så han har knoklet hele dagen. Jeg har faret rundt med digikameraet, sne er smukt men hulens besværligt

Jeg vil tro at der er blevet 'født' nogle nye 'Bygherrer' i dag - mon ikke der er blevet bygget en masse snehuler og snemænd, sådan en dag? Mange skoler har haft lukket og gør det sikkert osse i morgen.

Alt i alt er vi glade her - vi har varme, tag over hovedet og mad i fryseren - intet at klage over, selv misserne hygger sig og nyder, for en gangs skyld, at de har en kattebakke indendørs og ikke behøver at gå ud overhovedet

Glædelig snehilsen fra Dorthe.

Ps. Rigtig god ide med en snetråd

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-02-07 17:33

Hov - jamen her har vi skam en 'bjørn' foran pejsen, den ligger misserne på og nyder livet. 'Bjørnen' er skam helt ægte....ægte indkøb - fra Ikea for lidt over en hundredekroneseddel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 17:33

Ja ikke.

Og alle haver er lige pæne i snevejr!

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-02-07 17:36

i skulle klage , her har vi måtte opgive at komme igennem med sneploven , og kan først låne gummigeden i løbet af i aften , så vi kan få bilerne ud

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 17:40

Ja, nu du siger det Min have har ikke været så pæn længe

Åh, min ihærdige nabo bliver ved med at skovle sne.. Opgiv dog og bliv inde! Stakkels mand, der er alligevel ikke nogen der kan komme herud idag

Men så er det godt at man kun skal gå et par hundrede meter for at få en kop kaffe og en god snak

- Anden

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 17:41

Jeg måtte da også opgive at komme ud, ploven nåede først herud omkring kl 15

- Anden

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-02-07 17:47

Der er vist ingen der klager? Det nytter jo alligevel ikke at klage
Moder Frost og ehm.....'Fader Snevejr' (??) vinder jo uanset hvad vi foretager os.

Ja - haven er rigtig fin i sådan et vejr, det er en ren nydelse at se - især de stauder man ikke liiiiige 'nåede' at få ordnet, de er nærmest skulpturer nu GODT at man lod dem være i fred, så man fik lov at nyde det syn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-07 17:48

Citat

Dato : 22-02-07 17:33

--------------------------------------------------------------------------------
Ja ikke.

Og alle haver er lige pæne i snevejr!

LOOOL

Det kan jeg kun gi' dig ret i.

Jeg tror min nabo er glad LOOOL Nu er min have lige så pæn som hans/hendes.

Fortovet skal jo også ryddes, men der har jeg kun ca. 2 meter. Det er til at overkomme

Men hvis jeg vil have post, så er det ca. 80 meter der skal ryddes. Bor på en kotteletgrund. Så i dag har jeg ikke fået rudekuverter men det skyldes at "posten" slet ikke har kørt i dag.

Nu vil jeg prøve om min sneslynge kan starte. Hvis den kan det, tror jeg naboerne bliver misundelige. De slider med deres skovle.

God snevejrsdag

Kommentar
Fra : emab

Dato : 22-02-07 17:50

jingle bells jingle bells da da da da di
Selv om det er sent på sæsonen er det da rigtigt skønt med en ordentlig omgang sne. også selvom jeg har solgt mit hus på landet og er flyttet ind til byen, og sagtens kan komme til og fra arbejde.
Ja jeg bliver i helt godt humør, og glæder mig over, at ungerne får brugt deres kælke i år igen
emab

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 17:54

Post? Hehe, tror regningerne er udsat et par dage herude

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:04

Tror posten har firehjulstrækker. Posten kom skam igår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-07 18:13

Hos mig er posten på cykel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:19

Ikke hos mig. Der vil sateme være for langt at cykle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:22

bøhlandet, i ved

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 18:23

Jeg tror også at det er mange år siden at posten var på cykel herude

Uha, nu blev det sgu mørk nat.. Og naboens bil holder stadig fast kørt i en ordentlig drive i min gårdsplads.. Tror sgu heller ikke at nogen af os slipper hjemmefra imorgen, hehe

- Anden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:29

Boede engang ved siden af en der kørte sneplov. Da han om morgenen skulle ud, holdt naboens sure BMW med brede sommerdæk på hans vej (han havde givet fortabt om aftenen). Så der blev lige rekvireret en gummiged og BMW'en blev puffet op i en drive.

LOOOL

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 18:42

He, så kan han sgu lære det. Hvis man har råd til BMW har man sgu også råd til vinterdæk til sin baghjuls trækker

Selvom det ikke helt er nok her Det er kun de traktorer med 4-hjuls træk der kan komme igennem herude. Hmm, sådan ville jeg gerne have

- Anden

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-02-07 18:45

Og i dag har jeg så gjort ham til skamme, der grinede af mig, da jeg købte gløgg i SuperBests julerestlager midt i januar...

På sådan en snedag bekom det os vel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:46

Har næsten haft sådan en (2 tons Nissan Patrol), den gamle model med 3,3 liters turbo diesel.

LOOL

Den duede sgu i snevejret. Havde den dengang i 1996 hvor der lå vildt meget sne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:46

LOOL Karen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-07 18:48

Nu bor jeg ikke så meget langt ude på landet, men her plejer bussen at køre 2 gange i timen. I dag har den slet ikke kørt

Men det kan da være at naboernes biler har siddet fast i sneen i deres egne indkørsler.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 18:51

Tro mig, min fætters gummiged tingest med spær og 4-hjuls træk holder uhjælpeligt fast ikke så langt herfra, så selv om at sådan en nissan (vil meget gerne selv have sådan en!) er effektiv, så ville den sgu hænge godt fast i sne her

- Anden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:57

Det tror jeg på.

Den var fed, men træerne vokser ikke ind i himlen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-02-07 19:14

Ja jeg var tvunget til at hive konen indendørs. Jeg blev nervøs da hun skovlede så meget sne at hendes fingre blev blå og virkede helt stive, dog er det ikke meget man kan se ud gennem ruden.
Det jeg frygtede mest var om hun stadig kunne smøre en lækker frokost.
Eyvind.

Ps. Denne tråd handler vel også om nabohjælp - for jeg hjalp naboerne med at nyde en gammel Dansk. (ej konen der skovlede )

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-02-07 19:18

JEG VIL OGSÅ HA SNEVEJR det er ikke lige det vi har ret meget af her i odense PIV

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-07 19:22

Nu vil jeg ringe til "Pizzamanden" men jeg tviler på han bringer ud. Det ville ellers være rart

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 19:28

http://ekstrabladet.dk/gallerier/nyheder/article273812.ece

Der er billeder af sne rundt om i landet

Og Odense er snefri

- Anden

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-02-07 19:35

så fik jeg alle bilerne på vejen ud , bare træls vi må gå 1,5 km i morgen for at komme på arbejde
men han kunne ikke undvære gummigeden til i morgen , så den måtte jeg jo aflevere igen , men det er nu aligevel rart at have mulighed for at låne den i sådanne situationer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 19:36

Lalalala har fri imorgen

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 19:42

Ja ja, hvis der er lige så meget sne har jeg også fri imorgen, men nyde det, det skal vi sgu nok

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-02-07 19:59

Citat
JEG VIL OGSÅ HA SNEVEJR det er ikke lige det vi har ret meget af her i odense PIV

Odense???? Jeg har altid gået i den tro, at du rent faktisk kom fra Thy, hr. THYfoon?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 20:08

LOOOL

....og Ans er ikke fra Ans osv osv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-07 20:13

Nej jeg er ikke fra Ans, men jeg har måske et bryghus http://www.goodbeer.dk/sql/beers.php?brewid=99

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-02-07 20:23

Citat
Der brygges: Bølle Bock, Hulebryg, Jysk Højdebryg, Honey Bock, Søslam, John's Black, Molenbier, Klomenbier m.fl.

Jeg gad godt se salgstallene på "Søslam"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 20:24

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-02-07 20:45

Søslam drikker vi her i Snerum - direkte leveret fra Ans. Der er bare nogle andre etiketter på hvor der står Harboe 110.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-02-07 20:49

altså når ikke lige I drikker Gammel Dansk

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-02-07 20:54

Hehe, gammel dansk gør godt - og varmer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-07 20:56

Jeg er sådan set ligeglad med hvad I drikker. Stavemåden bliver den samme, når der er drukket for meget.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-02-07 22:44

Citat
JEG VIL OGSÅ HA SNEVEJR det er ikke lige det vi har ret meget af her i odense PIV

...mon den holder endnu? Jeg har lige hørt at sneen nu er kommet til O'ense

Er det lyv?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-02-07 22:51

Skolens telefonkæde har allerede været igang for i morgen, med besked om lukning. Det var den ældste på 9 svært tilfreds med, for så skulle han rigtig hygge sig med Harry Potter igen i morgen.

Og sne-plovmanden har i sin visdom lagt al sneen fra vores vejkryds foran min indkørsel, så Peugeot'en må pænt blive holdende nogle dage endnu...

Ser ud til vi tager endnu en hjemmedag. - ikke den allerbedste måde at starte i nyt job på

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-02-07 22:51

Vil bare lige fortælle, at jeg på min tur til arbejde i morges kunne tælle 4 stk. 4-hjulstrækkere der havde kapituleret overfor snemasserne....de overmodige kunne åbenbart ikke vente på sneploven. Så de stod pænt der på hovedlandevejen og spærrede så kun et spor var farbart ved zigzag kørsel.

Arbejdet måtte vente da jeg først skulle have gravet mig ud af driverne, have hjælp af nabo med traktor og skrabeblad, og vi skulle have fundet ud af om skolerne var lukket..... det havd vist været nemmere for P4 sjælland at erklære alle skoler nord for susåen lukket, fremfor at remse dem alle op...
- eller ligefrem have nævnt dem der havde åbent istedet

Nå.....nu tror jeg, at jeg vil ta' en skraber .... ... inden den næste (sne)dyne skal fjernes...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-07 08:21

Ohøjsa
Lidt sne har vi da fået på Djursland (Grenaa) http://peecee.dk/?id=30459
Hygge... og go' weekend (med en go' Toddy af Stroh Rom)
Søren

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 23-02-07 12:06

Skønne billeder CLAN!

Herfra mit stuevindue har jeg en forrygende udsigt til byens kælkebakke. Børnene hygger sig rigtigt og en af fædrene kører rundt med en lille traktor på fodboldbanen med en hale af kælke efter sig - det ser bare skønt ud... (og ja, vi er måske lidt nogle bonderøve herude)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-02-07 12:15

Hej CLAN - ja rigtig dejlige billeder, jeg har osse været i gang med kameraet alt alt for mange gange

MEN...uuuha....

Citat
Hygge... og go' weekend (med en go' Toddy af Stroh Rom)

....ovestående bragte mig lige tilbage i mindernes række, husketanken lukkede sig op og billeder åbenbarede sig.....jeg kan kun hviske: pas på med den Stroh

Og Karen altså:

Citat
Herfra mit stuevindue har jeg en forrygende udsigt til byens kælkebakke. Børnene hygger sig rigtigt og en af fædrene kører rundt med en lille traktor på fodboldbanen med en hale af kælke efter sig - det ser bare skønt ud... (og ja, vi er måske lidt nogle bonderøve herude)

*SUK* - øjjj bonderøve eller ej, det OSER bare af 'Gamle dage' og helt uovertruffen hygge - tak for de ord

Vi er osse bonderøve her hvor jeg er men ingen er desværre så 'bonderøvet' at de gider gøre den indsats som du nyder synet af - det ville ungerne sgu ellers nok være helt vilde med

Snehilsener fra Dorthe
- som desværre ikke holder fri i dag men er i fuld gang med fredagsrengøringen (jaja...pudser altså skærm lige nu!! )

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 23-02-07 12:35

Citat
Dorthe
- som desværre ikke holder fri i dag men er i fuld gang med fredagsrengøringen

Suk, ja, det kan jeg nok ikke blive ved med at udskyde... Der er kun mig til at gøre det, da min ihærdige mand jo brækkede benet i onsdags efter en sneboldkamp...Men så ved jeg da, hvor jeg har ham de næste uger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-07 15:33

...og nu er alt den pæne sne snart væk!

....og knægtenes iglo, som vi byggede lørdag!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 15:34

Tråden bør omdøbes til REGNTRÅD

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-07 15:47

..og lørdag kunne den have været isslag.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-02-07 18:52

Torsdag sendte jeg en mail til arbejdet med billeder af enorme snedriver
ved huset, de blev for øvrigt også vist i tv2 nyheder. Et godt alibi.
Så torsdag og fredag gik i hyggens tegn.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-02-07 19:02

Hejsa igen
Ja så er 90% af det der hvide stads væk igen - alt det besvær for "et par dage"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-02-07 19:09

90% væk .... ikke i min have. Der ligger stadig meterhøje driver - men de skrumper da

Jeg tror der er omkring 50-60% tilbage endnu....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-07 19:10

Ja så varer det ikke så længe før ukrudtet i haven igen er synligt.

Jeg har da i de sidste par dage glædet mig over, at min have lignede naboens.

Men haverne kan hurtigt komme til at ligne hinanden, det er op til naboen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-02-07 19:52

Ja så må jeg bare kigge på her i den rene sne-tråd.
For vores sne (altså den der er tilbage) er nok for snavset til at være med.
Hvad mon det grønne er, som ligger der hvor sneen var.................åh ja det er jo mos.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-02-07 06:44

Så blev det hele lige hvidt igen her til morgen....et let drys tø-sne bare for at gøre det hele mere vådt...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 09:08

Hej igen
Ja vi fik også lidt i Grenaa... se http://peecee.dk/?id=31453
Den kan sikkert bruges af andre
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-02-07 10:41

Ejjj begynder I nu igen med den sne?!

Det er sq da heldigt, at danskerne ikke er blevet deporteret til Canada, Nordnorge eller lignende, hvor man VIRKELIG har sne og ikke bare sådan et lag puddersukker

Personligt så toppede vanviddet for mig, da jeg lørdag aften i nyhederne på TV2 hørte en reporter stå og sige: "Ja, det var så på det her fortov pigen faldt og slog sin albue" ...Jamen wauw for pokker da også. Et fortov gøres til et "gerningssted" - og TV avisen er pludselig det rene station 2.

Jeg mener come on, det er sq da pænt træls at bo i et land der er så kedelig, at vejret er noget af det mest spændende der er i indlands nyhederne..

Og så de hysteriske madammer i butikkerne, der hamstrede gær, mælk og hvad ved jeg. Det er fandeme da for TÅBELIGT!!! Som om vi ikke lige kan undvære brød et par dage

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-02-07 10:52

Fedt link CLAN

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-02-07 11:36

Jeps - så længe der er sne, så snakkes der sne ... by the way ... der er stadig mere sne i Danmark end på hele strækningen fra Vordingborg til München

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-02-07 15:28

Nøj. Den tråd skulle jeg have set før..

Begravet i sne med influenza og 40 i feber. Fra sneen begyndte at falde onsdag blev der ikke ryddet her i kvarteret før fredag aften kl 19. Og da havde boligkontoret ansat nogle glade mænd med store maskiner. For alle vores egne snefejere var kørt fast i de meterhøje driver..

Min influenza startede næsten samtidig med sneen. Jeg måtte grave mig UD af hoveddøren onsdag aften da jeg skulle ud og gå tur med Silke. --Og så kunne døren ikke låses, for der var kommet sne og is i huller og sprækker. Hjemme igen rensede jeg karmen for is og sne, -stadig med 40 i feber, -ondt i ryggen og et eksploderende hovede. --Næste morgen (torsdag) gravede jeg os, -klog af skade- ud gennem terrassedøren og gårdhaven, -og rundt til hoveddøren hvor jeg fjernede snedriven inden jeg låste døren op. Så al energi var opbrugt og feberen i top inden vi overhovedet var BEGYNDT på vores morgentur. Som blev meget kort -og hjem i seng igen.

Fredag begyndte det at undre mig, at der slet ikke blev ryddet på stierne. Men jeg kunne jo gøre nul og vi fortsatte med at kravle over driverne for at komme ud af huset. --Heldigvis var der nogle flinke beboere, der havde ryddet de nærliggende trapper, så det var til at komme ud af bebyggelsen..
Og fredag aften kunne jeg så stå og juble og vinke til den glade fremmede mand på hans store maskine, som skrabede sneen væk foran min bolig. .......Da jeg skulle ud med Silke et par timer senere så jeg at han havde parkeret den sammenskrabede sne på de trapper, der fører ud fra kvarteret... Så bjergbestigningen fortsatte.... suk.
Søndag, -stadig feber. Og stadig sne under halvtaget ved min hoveddør. Det BURDE ryddes væk, for skraldemændene kommer om mandagen... Men.... Jeg orker ikke... Måske er de flinke..

Men næ... skraldeposen var ikke blevet skiftet mandag. Beboere i en anden del af bebyggelsen HAVDE fået fjernet skrald. --Endelig var feberen på retur, og jeg gravede en rende gennem driven foran mit hus så skraldeposen kunne køres ud, hvis jeg fik overtalt f.eks. kontoret til at hente den.

---Og så i dag: Posen er fjernet. Det var vistnok fordi der var for meget sne på vores parkeringsplads... Så de kom igen tirsdag!! HURRAH! Skraldet er væk! Feberen er væk. Marken er grøn! Og ligestraks springer alle mirabelletræerne ud. Glædelig forår!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-02-07 15:39

Jeg har en veninde, som sidder godt pakket af vejen ude på bøhlandet.

Hun har netop klappet døren op i hovedet på landbetjenten, fordi han kom og forlangte at hun fjernede tre monster store bunker sne, som NABOEN havde fået en mand med en rendegraver til at fjerne fra hendes grund.

Jo tak, det er sq da flot at rendegravermanden gider gøre noget for andre, men måske han lige skulle have overvejet, at når man skovler sne fra et fortov, så efterlader man det da ikke på et andet fortov....IDIOT

Og nu sidder min stakkels veninde og er skide ræd for, at landbetjenten kommer tilbage og anholder hende

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-02-07 17:39

Hva' så Clan..............tog de den undskyldning for gode vare henne på koldbøttefabrikken.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-02-07 18:15

Gui... Tænk hvis posten glider i resterne af min snedrive... Bliver jeg så anholdt??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 18:16

e.c. orghh'ja'da... sidste år ku' jeg klare mig med det ½ men i år måtte jeg strække målebåndet lidt
oggggg e.c. "emesen" her er lidt dyr fra "fabrikken" - de har godt nok ikke meget med sne at gøre
http://www.yuretz.ru/Novye_vidy_zhivotnyh_i_Fotoshop_p408.html

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-02-07 18:30

Citat
Men næ... skraldeposen var ikke blevet skiftet mandag.

WTF?! .....Jeg var blevet helt og aldeles rasende

Men det nok fordi, at jeg har gået hjemme så længe, at jeg hver mandag morgen, ganske spontant udbryder: "Det er godt at det er tirsdag imorgen, for så får vi tømt skraldespanden"

.. Som om dét er ugens højdepunkt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-02-07 18:49

Jow Clan - og jeg kender de fleste - vi har dem i haven.................... den fik 5 stjerner.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-02-07 20:36

creamy, det er svært at blive rasende, når man har 40 i feber... Og SELV skulle have ryddet adgangen til skraldeposen...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 21:27
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 21:34

Endnu mindre sne... Brigitta, der er håb forude
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/influenza.htm
Citat
Drik mest muligt, da man taber væske under feber.

Hold dig i ro, gerne i sengen.

Sov meget.

Undgå at ryge og drikke alkohol, da dette kan forlænge sygdomsperioden.

Tag eventuelt tage hostemedicin. Man sover bedst, hvis søvnen er uforstyrret af hoste.

Tag eventuelt febernedsættende og smertestillende medicin. Husk dog at holde dig i ro, selvom du føler dig bedre tilpas.

Bliv inden døre og forkæl dig selv (så glem skraldet), indtil sygdommen er overstået.

Søg læge, hvis symptomerne ikke aftager efter en uge.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 27-02-07 21:39

CLAN>>hvorfor viser du lige billeder af din egen dagligstue

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 21:40

Kan I hygge... jeg skal ud og tisse
http://peecee.dk/?id=31621

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 21:41

bredker nu bliver jeg fornærmet... jeg har da lige ryddet op

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-02-07 21:43

Hej CLAN. Jeg ryger og drikker ikke. Men jeg har levet af multifrugtjuice og host-ikke bolsjer. Og ligget på sofaen det meste af tiden.
Sjovt, så kroppen selv kan finde ud af, hvad der er bedst for den..
Og i dag har jeg endnu ikke taget nogen pamoler, og feberen er ikke steget så jeg er ved at være raskmeldt. --Tager lige to til at sove på i aften...

Men indendøre har jeg ikke kunnet blive med en stor livlig hund, der kræver luftning tre gange daglig.. Nej, jeg har IKKE en have, der kan klare problemet...
Tak for råd og omsorg.

....Og i dag har jeg fået laxesteak fra ISO... mmmmm.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-02-07 21:45

Det minde mig om at jeg har lovet konen at rydde op i haven.

Ps. Er der nogen som har brug for en gammel knækket rive hvor tænderne er slidt af.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-07 21:54

laxesteak fra ISO
Jeg vidste ikke man havde standardiseret laksesteaks
http://www.iso.org/iso/en/CombinedQueryResult.CombinedQueryResult?queryString=fish
spørgsmålet er så hvilket nummer laksesteak har

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-02-07 12:18

67.120.32 --Almen viden.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-02-07 18:50

Sig mig en gang Clan..................spiser i bare derovre, uden hensyn til standardiseringen.
I hiver måske også olie op uden at måle oktan først.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-02-07 19:38

Jeps
e.c. jeg er stoppet offshore... og startet i hydraulikbranchen, så lidt lugt af olie er der da

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-07 11:43

Så er sneen væk

I morges gik 2 små "bambier" rundt i min have. Det undrer mig, da jeg ikke har en skov som nabo.
Men søde var de 2 "bambier" jeg håber, da at de har fundet deres mor

Foråret er på vej og vintergækkerne er kommet til syne igen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-07 11:48

Ans - du må i gang med sutteflasken.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 05-03-07 11:55

Citat
Her kan der snakkes om sne (ikke kokain)

Nu hvor sneen er væk, må vi vi så godt snakke om kokain?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 11:56

snuuuuuuuuuuuuuus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-03-07 11:59

Vi kan jo også tale om al den asbest mange står og indsnuser lige nu på Jagtvej 69 i Kbh

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 12:00

Iøvrigt æder bambierne mine frugttræer! Såehhh, måske skulle man rekvirere naboen og hans jagtriffel. Dyrekølle smager jo så dejligt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-03-07 12:01

Du lader bambierne i fred

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 12:02

De unger kunne da godt trænge til lidt varmt om rumpen. De siges at vakle rundt med blå øjne og bar røv, efter mødet med nogle lokale der IKKE udviste sympati for sagen!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-07 12:04

Må i alle have et godt forår...............................................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-07 12:11

Mine bambier er løbet deres vej.

"Huset" på Jagtvej er oversprøjtet med vand, så nedrivningen støver ikke mere. Nu er der kun blomsterstøvet tilbage.

Det var godt gået af de lokale beboere, at de trak bukserne af aktivisterne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-03-07 12:15

Bar røv - i brummen - og få serveret mad fra McDonald's

Så bliver det vist ikke meget mere nedværdigende

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 12:40

loool

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 14:44
Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-03-07 22:08

Sne...det er der heldigvis ikke meget tilbage af her.....kun nogen rester af de største driver.

Men jeg var sneet inde og kun ikke komme nogen steder i 4 dage......fik ikke post i en uge, de havde nok ikke fundet ud af, at der var blevet ryddet....lige så med tømning af skraldespanden......der bliver mindst en ekstra sæk til skraldemanden....men det må han sgu selv om, for hvis han dukker op på mandag som er normal tømningsdag, så er det en måned siden han har bevæget sig her ud på bøhlandet.

Og i storbyen :
Gad vide om ikke det havde været smartere at rydde Ungdomshuset under snestormen....måske det havde holdt nogen af vandalerne hjemme...og hvis ikke, havde effekten af bar røv sikkert været mere virksom i snestormen....godt gået af lokalbefolkningen

mvh dova

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 05-03-07 22:57

Dova:
Citat
Og i storbyen :
Gad vide om ikke det havde været smartere at rydde Ungdomshuset under snestormen....måske det havde holdt nogen af vandalerne hjemme...og hvis ikke, havde effekten af bar røv sikkert været mere virksom i snestormen....godt gået af lokalbefolkningen

Det lyder sgu ikke tosset Men så heldige var vi ikke
Bor heldigvis ikke derovre

Jeg havde heldigvis fået fjernet skrald om mandagen som det begyndte at sne om onsdagen, så der var ingen problemer for mig med at få fjernet skrald

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 08:47

Tak for svaret creamygirl.