/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billige og gode digitalfotos
Fra : LoneG
Vist : 587 gange
60 point
Dato : 22-02-07 12:24

Vi skal have lave ca. 600 digitalfotos i 10x15. Kender I et godt og billigt sted? Tidligere har bl.a. Bilka lavet dem til ca. 50 øre pr.stk. Men det gør de åbenbart ikke mere. Er der andre steder man kan få det gjort i det prisleje?

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 22-02-07 12:27

Her kan du finde billigste forhandler :

http://www.digitalfotoonline.dk/fremkald.asp

Mvh René

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 12:41

Så godt som alle supermarkeder idag har fremkaldelse......

Så det er da bare at se sig om....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-02-07 17:18

El-giganten har som regel været den billigste. (så vidt jeg husker omkrig 50 øre stykket)
Ellers er photo care også vældig god, men de koster 99 øre stykket.

MVH

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 24-02-07 01:17

Hvis du vælger Bilka og andre billige steder, får du det du betaler for, nemlig fremkaldelse og ikke en disse andet.
Betaler du derimod lidt mere i en fotobutik, så bliver billederne optimeret og printet på bedre papir(bedre farvemæssigt og bedre holdbarhed).

Det må du så gøre op med dig selv, om det er det værd at spare de kroner

Vh Claus

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 24-02-07 22:19

Er der nogen, der har erfaringer med kamerashop.dk?

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 28-02-07 01:05

snak med en Spar købmand
mvh
Peter

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-03-07 08:37

Har du fået lavet dine fotos og hvor ????????

MVH

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 03-04-07 00:41

Nej, jeg har faktisk ikke fået lavet dem endnu. Går og venter på et godt tilbud, men det kommer måske aldrig . Det billigste jeg kan finde er pixum og kamerashop, der kan gøre det til 75 øre pr. stk. Kan det virkelig ikke gøres billigere?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-07 09:03

Citat
pixum og kamerashop, der kan gøre det til 75 øre pr. stk.

Så syntes jeg du skulle skynde dig at få dem fremkaldt....

At der tidligere HAR VÆRET billigere tilbud er IKKE ensbetydende med de kommer tilbage....

Alting bliver dyrere og jo længere du venter du dyrere bliver det....

Selv 1 kr. pr. stk er at acceptabelt tilbud "i vore dage".....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-04-07 10:27

Jeg tror faktisk heller ikke at du finder det billigere, desværre. Jeg syntes da også at 75 øre stykket, er da en udmærket pris, hvad får man for 75 øre i dag???

MVH

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-07 11:25

Jeg ved der er mange der bruger Pixum.

Det er godt nok udenlandsk, men har ry for at være det billigste og billeder af god kvalitet

http://int.pixum.com/

mvh dova

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 03-04-07 16:50

hvis du ikke skal have sat dem i mange forskellige album, så prøv og se om www.myfotofun.dk er noget, der får du dine billeder i album, i stedet for 600 billeder som du skal til at sætte i album...
(Alternetivt forslag)!!