/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
mini chopper ? mærkeliqt :s
Fra : Boss-Boss
Vist : 1075 gange
40 point
Dato : 22-02-07 03:36

Hej jeg har sådan en Mini harley næsten den samme som den her, bare ikk i samme model men næsten ens nå men spørgsmålet er at da jeg fik den her kørte den 50-60 og hvergang jeg var ude på længere ture på den begyndte den at miste fart nu køre den kun 20-30 stykker efter speedo cykler tager den ligeså stille nu men hva kan skyldes at den taber fart ?

http://www.pocketbikes.dk/shop/default.asp

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 13:11

LOOOOL

Deres minicrossere forlanger de 3000 for. De kan købes for omkring en tusse med fragt og det hele hos www.macca.dk

Svaret: Har du husket olie i benzinen????

Motoren er ikke det mest solide du kan tænke dig.

Hvad med bremserne ? Hænger de? Ofte set ved billige kina-modeller.

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-02-07 15:08

Der er oile ovs derpå ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 15:16

På crosser udgaven har jeg været ude for svømmeren henholdsvis hang fast både i top og bund position. I top stopper den. I bund overfodrer du den og der render benzin ud når du stopper den. Der trækker den fælt dårlig.

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-02-07 15:18

Trækker meget fint men den køre bare ikke hurtigere end 20 kmt ?

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-02-07 15:18

Den hakker utroligt meget idet ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 15:20

Hakker eller firetakter???

Det første - tændrøret.

Det næste Svømmeren /karburatoren

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 22-02-07 16:55

hvad med en større dyse. Du kan evt. hæe nålen, hvis man kan det på din karburator.

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-02-07 18:05

uhh jeg ved ikke om jeg tør skille lortet af det jo kun sådan noget kina pis ,,

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-02-07 18:13

Hvis det er svømmeren er det bare bunden af karburatoren (een skrue)

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-02-07 18:26

Hmm.. ja men har har spurgt skagen-pocketbike han siger at det er Benzin slangen der er stoppet :s ?

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-02-07 23:42

Hej alle sammen i aftes gik jeg op i skuret og pille lidt ved den ,,
Der er godt nok ikk meget gnist på det tændrør

3773 : Den hakker i det

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 23-02-07 13:03

mit gæt er enten svømmeren eller en utæthed.

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 23-02-07 13:04

Jamen kan svømmeren gør den langsommere ?

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 02-03-07 10:58

Når det er den har stået i lang tid uden at køre er det altid godt at skifte tændrør. Tag tændrøret ud og køb et nyt. evt. i thansen, de har stort udvalg. husk at tjekke koden på tændrøret.!
Hvis det er sådan at den hakker meget og ikke vil tage omdrejninger, kan det være nålen skal sænkes, ellers skal der en mindre dyse I?.
Ellers kør den hen til en der har forstand på det hvis du ikke lige har mod på at gå i krig?.