/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
fjernelse af spywarefighter
Fra : chicapigen
Vist : 1453 gange
200 point
Dato : 21-02-07 19:51

halløjsa

jeg har haft en prøve periode på 30 dage med spywarefighter, og ville afinstallere den, den startede også på det men midt i det hele stoppede den og programmet " svarede ikke " så jeg måtte selv lukke det ned og forsøge igen men men........ nu står der på skærmen når jeg prøver at afinstallere den at der er en installation igang og det skal gøre færdigt......ja men hvordan ???? får jeg det gjort

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:00

sørg for at lukke programmet ned først

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 21-02-07 20:02

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:16

hej miritdk
når jeg prøver at fjerne programmet i tilføj/fjern så skriver den følgende : en anden installation er allerde igang, fuldfør installationen, inden du fortsætter med denne installation . og det er her jeg går istå

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:20

kan du se den der kører ??? ( noget underligt noget) og komme til at fuldføre den ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:21

ps se om den er i tilføj/fjerne endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:22

og igen - får du mulighed for at klikke ok til udførelse ???

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:24

den er stadig i tilføj og fjern og når jeg klikker på fjern så kommer den besked frem og jeg har ikke den åben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:26

har du - eller har du mulighed for at lave et genvejsikon på skrivebordet - højreklikke på det - finde placering - slette alt og derpå bruge den regcleaner - samt finde programmet i regbasen og stifinder - kan du få den væk den vej

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:27

jeg forsøger

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:31

hvis jeg går ind i c drevet i programmer og vil fjerne det den vej ...bummer den op og skriver adgang nægtet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:34

kan du via find placering ???

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:40

ja jeg kunne godt slette den under regedit osv. men den ligger stadig i tilføj/fjern og skriver stadig det samme når jeg vil fjerne den . eller er det mig der gør det forkert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:41

Dato : 21-02-07 20:26

og så resten

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:44

ja nu kan det godt være jeg skal have det ind med skeer men jeg er godt nok i tvivl hvad der menes med det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:45

prøv at lave en genvej til skrivebordet - højreklik og slet alt (i første omgang)

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:48

jeg har den på skrivebordet og når jeg vil slette den står der at den kun fjerner ikonet men jeg skal i tilføj/fjern programmer for at fjerne den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 20:49

højreklik - egenskaber - knappen find placering

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-07 20:50

Citat
hvis jeg går ind i c drevet i programmer og vil fjerne det den vej ...bummer den op og skriver adgang nægtet

Højreklik på det bibliotek den ligger i - OG SLET DEN RÅT OG BRUTALT

Så kan du rydde op i resterne bagefter...

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 20:58

ja det har jeg gjort nu og der står den er i c drev programmer og når jeg vil slette den der står der engine . dll adgang nægtet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 21:00

blæs på den
den kan du fjerne bagefter hvis den skal væk absolut

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 21:02

alternativt så installer programmet igen og fjern rigtigt - så kan det da ikke gå galt

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-02-07 21:03

Ikke godt bare at slette mappen. Der er sikkert services og drivere der ikke bliver fjernet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-07 21:09

Det er vi helt enige om - derfor også bemærkningen om at rydde op bagefter

Jeg har af og til brugt den metode med genstridige programmer og en genstart vil forhindre programmet i at starte op....

Og så skulle resten være til at fjerne....

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 21:13

jeg kan vist ikke rigtig finde ud af dette her for lige meget hvad jeg gør så er den der stadig det har jeg godt aldrig prø'vet før men det er jo nok fordi den i stå under afinstalleringen, men selv om den skriver at den stadig kører så gør den det ikke

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-02-07 21:15

Tjaeh, men kræver man ved hvad man leder efter, og hvor det er. Det er ikke til at vide hvad der f,eks gemmer sig i System32.

Chicapige, hvis du kan komme til at geninstallere det, så gør det. Så tager vi den derfra.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 21:28

så lykkes det nu er programmet væk det hjalp jeg genstartede computeren og hvis jeg nu havde husket hvad miritdk skrev i starten så skrev han jo jeg skulle genstarte.....undskyld nu har jeg siddet her og brugt jeres dyrebare tid hvor i kunne ha været ude og rydde sne men tak for tålmodigheden

venlig hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 21-02-07 21:30

Tak for svaret miritdk. hvad skulle jeg gøre uden jer herinde på kandu

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-07 21:31

Hvis du vil slippe for oprydningen - installerer du den igen og fjerner den på den rigtige måde - det virker tilsyneladende - bare husk genstart....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-07 22:36

med lidt fægteri går det såmænd næsten altid

trææææææææt af sneen - er oven i købet sneet inde

Kommentar
Fra : speed210

Dato : 11-07-07 22:56

hej heg gøje