/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
AdWords Afvist annonce
Fra : johnschroederhansen
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 21-02-07 18:13

hej
jeg har oprettet en annonce i AdWords. Den er blevet stoppet og jeg har fået følgende mail:
Din annonce i Annoncegruppe for begynder blev afvist på grund af følgende:
Knappen Tilbage. For at yde brugerne bedre service skal dit websted
indeholde links, som brugerne kan anvende til at vende tilbage til
Google-siden med søgeresultater ved at klikke en enkelt gang på
browserknappen 'tilbage'. Når dit websted opfylder denne betingelse, skal
du gemme din annonce for at sende den til gennemgang igen.. Du kan
gennemse vores retningslinjer på....
Mit spørgsmål er hvordan jeg aktiver tilbage knappen ?
Hjemmesiden er lavet med Front Page.
med venlig hilsen John

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-07 18:19

Har du sat hak i, at den skal åbne i et nyt vindue, for så virker tilbage knappen ikke.

Har du en "viderestilling" undervejs, inden brugeren kommer til din side? for så virker den heller ikke.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 21-02-07 18:34

Hej Ole
Jeg er slet ikke klar over, hvor det er jeg skal eller ikke skal sætte hak.
jeg har mig bekendt ikke nogen "viderestilling"
mvh. John

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-07 18:40

På meldingen lyder det som om, den åbner i et nyt vindue.

Prøv at lægge et link ind her, så vil jeg teste det.

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 21-02-07 18:46
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-07 18:56

Jaaah, Nu kan jeg jo ikke teste den fra Google, da den jo ikke kommer frem, når jeg søger.

Kan du få den til at virke igen hos Google, så vil jeg teste den.

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 21-02-07 19:09

Jeg er ikke kommet i Google´s index, det er noget der tager lang tid, 3 uger indtil videre. så man kan ikke søge på siden.
Og annoncen er jo ikke til at se, da den er lukket ned af Google.
Men siden er åben på adres. www.systemiskkonsultation.dk
jeg ved ikke hvorfor den ikke åbner, når man klikker på linket her på siden.

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 21-02-07 19:12

Nå ! nu virker linket her på siden hos mig.??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-07 19:15

Det tager ikke 3 uger, før et link igen virker hos Google. Der går max. 5 minutter, og nogle gange kortere tid.

Grunden til det første link du lagde ud ikke virkede, var at der er et punktum med i linket :(

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 21-02-07 19:33

jeg tror vi taler lidt forbi hinanden, det tager lang tid at komme i google´s "Index" .
det er der vist flere der har søgt svar på, her på siden.
men det er jo ikke det mit spørgsmål går på.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-07 19:44

Det er ikke det, jeg oplever. Ændringer i AdWorks sker meget hurtigt.

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 21-02-07 21:02

Det er rigtigt at det går hurtigt med en ændring af en annonce i AdWords, medmindre den skal godkendes igen, efter den er lukket.
At blive optaget i Google´s Index ( som er noget andet ) tager lang tid.
Men som sagt er det jo ikke det mit spørgsmål går på.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-07 23:10

Hvad mener du mener du med "Google´s Index"?

Kender ikke det begreb.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-02-07 07:22

En lille ting, som ikke har noget med tilbagefunktionen at gøre, men dog er væsentlig.

Der er lige nogle steder i teksten, hvor du enten har for meget, eller mangler, mellemrum.

Jeg synes teksten er meget svær at læse, måske du kunne bruge en anden font i kursiv?

Er det bare mine øjne, der spiller mig et puds, eller er noget af teksten sort og noget andet gråt?

Ellers er det jo en overskuelig side. Jeg synes dog jeg har læst et eller andet sted at det ikke er så smart at have sin e-mail adresse direkte stående på siden, da den kan opsnappes af spamprogrammer eller lign., men det er ikke sikkert det er rigtigt. Måske en anden ved noget om det?

Hilsen Rosekamp

Kommentar
Fra : johnschroederhansen

Dato : 22-02-07 15:17

google index, er et index som bliver brugt til googlesøgning. Det skal man tilmeldes /optages i hvis man vil gunne googles.
tak for kommentaren tilsiden, jeg har ikke selv lagt mærke til de ting du skriver Rosenkamp.
Nej jeg er ikke kommet svaret nærmere.
mvh. John