/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvad hedder denne film ?
Fra : bublebee
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 21-02-07 16:15

Kan ikke huske meget af den, men kan huske der er nogle dukker hvor den ene har et spidst hoved som kan bore hvor den borer sig ind i folk osv.
Dukkerne går og slår en masse mennesker ihjel.....

Hjælp

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 21-02-07 16:37

Jeg ved ikke om du måske kan finde noget på IMDB.COM (internet movie data base). Det er i hvert fald den største data base inden for film, faktisk en ægte guldgrube hvis man vil vide noget om film. De går helt tilbage da der stumfilm

mvj ol

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 21-02-07 18:00

Bride of chucky??
Seed of Chucky??

Eller bare nogen af Chucky filmene

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-02-07 18:06

nej det er ingen af chycky filmene, men det er med nogle dukker. ældre end chycky filmene tror jeg

Accepteret svar
Fra : pbk1972

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-07 11:33

Hej bublebee.
Den film du efterlyser hedder "Puppet Master" ,og den er fra 1989.
Du kan finde den på Google-Puppet Master-Billeder.
Det kan kun være den du mener.
Hilsen pbk1972.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 24-02-07 13:09

Tak for svaret pbk1972.