/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Ferie for alle
Fra : Disi
Vist : 1210 gange
50 point
Dato : 20-02-07 22:58

Vi skal til Herning i weekenden hvis vi altså ikke sner inde.
Første gang og vi tager Cv med og overnatter med 600 andre campister.
Er her andre der skal der op ? og har i været der før og overnatte ved siden af messecenteret ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-02-07 00:32

Nå, det er DIG, der render folk på dørene!?

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 21-02-07 05:50

ja der er ca 600 andre campister,så det kan blive sjovt.nej ikke i herning.meni fredericia,samt
rundt i hele landet på kræmmermarkeder..sådanne steder er der en stor sammenhold.
god tur.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-02-07 07:25

Njahh, jeg tænkte nu mere på Jehovas Vidner....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-07 11:29

Camillasmoster ... Det er campingvognsmesse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-07 11:30

Disi ... kan i få strøm allesammen?

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 21-02-07 11:40

Nordsted 1 har du ikke hørt om elskabe???
det er skabe man sætter sin elstik i og så har man strøm.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 21-02-07 11:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-07 11:47

ardal sidste år var der problemer med strømmen ved Bella Centret, ikke alle kunne få strøm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-07 11:51

Disi, det ser rigtigt godt ud i dit link, jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt.

Rigtig god tur

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 21-02-07 11:55

Ja altså hvis i kan komme der op de lover jo meget sne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-02-07 13:13

Sorry - hvad ved jæ' om campingmesser....

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 21-02-07 13:41

vi ses måsked i herning.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-02-07 20:14

I skal da bare bygge en iglo deroppe - vær dog ikke så hjælpeløse

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 21-02-07 20:25

det gør vi bare camillasmoster. for os campister er ikke så rådville.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 22-02-07 08:03

Til ardal123
Skal i have jeres vogn med til Herning ?
Vi kommer fra sønderborg der er vejeret jo fint

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 22-02-07 09:24

til disi.
nej,det kan vi ikke den er sneet inde.
så vi må nøjes med at se udstillingen igen i år.
vi kommer fra silkeborg,så der er ikke så langt.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 22-02-07 09:43

Har lige harft ringet til Messe centeret ! de siger at der ingen problemer er for os der kommer neden fra
Så vi tager chancen
Og fylder køleskabet hvis vi nu skulle sne inde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-02-07 13:05

Fyld køleskabet med varm cacao og hjemmebagte boller

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 22-02-07 13:21

Citat
Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-07 13:40

Disi rigtig god tur, set med mine øjne i det Nordsjællandske vil det være en umulighed at komme nogen som helst steder.

Vi snakkede om jer her til morgen, og blev da enige om, at hvis der er lige så meget sne i Herning som her, så vil jeg da håbe i kan sætte et vintertelt op, ellers får i da hurtigt fyldt vognen med sne

Kør pænt og god campingtur

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-02-07 15:15

Campingvogn med indbygget iglo...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-07 15:27

Det er vist det vi andre bare kalder for et "køleskab"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-02-07 15:40

Næh nej, Nordsted - det er al den sne, der kommer ind i vognen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-07 15:54

Jeg har firkantede "byggeklodser" i vognens fryser

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-02-07 16:21

Ah, så kan overnattende på 'nicht caps'...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-07 16:29

'nicht caps' ehm... was ist das für ein dinge?? men sikkert nok hvis jeg får opskriften

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-02-07 23:37

En sjat af dit og et skvæs af dat og så en paraply og et sugerør

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-02-07 21:35

Vi er i Herning nu men uden Cv...
Lod den stå hjemme ,på tv sagde de at alt udkørsel "forbudt"
men da vi kom frem,uden problemer .... øv øv
der holdte 600 camping vogne .. vi bor så på hotel Ok men det ville da været sjovere at bo sammen med 600 andre campister

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 23-02-07 22:01

det var en skam at i ikke fik c.v. med.men så må i udnytte opholdet bedst mulig.
for det første er det en dejlig campingmesse,hvor i kan få meget tid til at gå.
men når i er godt trætte og trænger til at slappe af, skulle prøve at aflægge en dejlig
spisested et besøg,den er anlagt i en tidligere kirke.
den ligger lige over for en stor hotel,som ligger overfor banen.
god appertif.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-07 11:11

Prøv lige at se hvad DCU skriver i en mail til mig

Camping- og feriemessen i Herning Messecenter er fredag og lørdag tydelig mærket af vejrgudernes ugunst.
Messens første dag havde deltagelse af 6.000 mennesker mod 14.000 samme dag sidste år. Lørdag formiddag forløb ligeledes sløvt efter Vejdirektoratets advarsel mod al unødvendig udkørsel i området.
-Vi havde 4-5 millimeter isslag på bilruderne lørdag morgen og vejene var spejlblanke. Der er ikke noget at sige til at folk tager den med ro, rapporterer Dansk Camping Unions Peter Friedberg fra Herning lørdag ved 11-tiden.
Der satses på stort besøg på det der er kaldt "Skandinaviens største feriemesse" søndag, hvor meteologerne har lover opklaring og temperaturer over frysepunktet.

Med alt det isslag mon ikke i så skal være glade for at i ikke skal kører hjem med en campingvogn på krogen??

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 24-02-07 11:51

ja du har ret i at det havde været skønt at kunne ligge sammen med alle de andre campister, men nu slap i da for at have c.v. på slæb,det havde ikke været skæg i denne føre. vi tør heller ikke at køre ud.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-07 13:44

Ja, det er utroligt, at nogle vil sætte sit og andres liv i fare for at komme til feriemesse...

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 24-02-07 15:36

det ville Disi heller ikke .hun lod c.v. blive hjemme i sønderborg.
men derfor kan de få en dejlig tur til campingmessen i herning.
jeg vil slutte med at ønske jer en god tur,måske er der bedre vejr næste år.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-07 22:05

Jeg synes, det var klogt af Disi, at lade c.v. blive hjemme!

Accepteret svar
Fra : ardal123

Modtaget 50 point
Dato : 26-02-07 06:01

ja det var klogt af disi og hendes familie. men så må vi håbe de har haft en god tur.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 26-02-07 09:45

Tak for svaret ardal123.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 26-02-07 10:26

tak til disi.håber i havde en god til herning.ja vi måtte blive hjemme,da vi pludselig skulle
passe 3 søde børnebørn
men der kommer flere campingmesser.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-07 10:26

Dsi - var det så en god tur???

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 26-02-07 10:33

undskyld ,der skulle have stået ,håber at i havde en go tur til herning.

godt set af dig camillas moster

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-02-07 10:15

Jepper det var en dejlig tur

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-07 10:48

Super.

Vi skal jo liige have det hele med, ikk'

Moster

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-07 11:20

Disi så du den nye Adria, jeg kunne godt li at vide, hvad der mangler i vognen i forhold til hvad der plejer at være, nu der både er rundsiddegruppe og to lænestole med fodskammel, jeg så den ikke da vi var i Bella Centret, man har læst lidt om den på nettet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-07 12:26

To lænestole med fodskammel i en campingswujn?

Tjah, der var engang, der var forskel på at være hjemme og at være på camping....

Den vujn må jeg se

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-02-07 13:39

Mener du den der 6123 med lænestole ?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-02-07 13:46

http://www.campingland.dk/nyheder/shownews.asp?ID=775
Den var lækker

613 skulle der have stået

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-07 14:16

Ja det var den artikel jeg læste, men der må da mangle noget, når der er plads til lænestolene, så du vognen i "det virkelige liv"??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-07 14:17

Camillasmoster, det er ikke en campingvogn, det er et sommerhus på hjul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-07 16:35

Ja, de kører rundt med jer

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 28-02-07 07:57

Ja jeg så den live
Og der mangler ingen ting,hvis man altså ikke har børn med.
Vi har selv en Hobby 540 ul og syndes den er stor men denne Adria er jo osse noget stører 613
det er en lækker vogn med mange fine detalijer
145000 incl gulvarme

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-07 12:09

Jeg kan godt se det ;oD - hvis jeg vil have gulvvarme, må jeg købe en campingvogn!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-07 12:36

Disi, sikken et sammenfald, vi har også en Hobby 540 UL fra 2004 den er også stor nok til os, og hvis den bliver meget størrer, er det slut med det impulsive, mange steder sydpå, kan man dårligt
få en plads hvis vognen er for stor. Jeg syntes bare denne Adria så interessant ud når der også var
lænestole

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 01-03-07 07:16

vores er en 2002