/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jennifer Warnes
Fra : flink200
Vist : 456 gange
300 point
Dato : 20-02-07 18:28

Hej

jeg søger efter en LP med Jennifer Warnes,den hedder "Hunter"
er der nogen der ved,hvor jeg kan få fat i den ?

Mvh. flink200

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-02-07 18:32

Prøv at kikke på denne side

http://www.rytmeboxen.dk/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 18:36

Gratis ? eller købe-udgave.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 18:39

Alt andet end gratis, er vist-nok IKKE lovligt, at reklamere med HERINDE.
Ellers prøv
http://www.piratgruppen.org/

Og få et program, der SKJULER HVOR DU KOMMER FRA..

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-02-07 07:39

Nu skriver du LP.... mener du det?

Rillen (og andre) har den på CD til 78 kr

http://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=2&ProductNr=28523

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-02-07 07:46

Men..... hvis du VIL have den som LP, må du til lommerne. Den findes mig bekendt ikke længere i butikkerne, om er et samleobjekt, som nogle at Beatels og Waters pladerne.

Men du kan købe den ind imellem på f.eks. Ebay - men det ER dyrt.

Men her er den f.eks.:

http://cgi.ebay.de/Jennifer-Warnes-The-Hunter-in-Vinyl-extrem-rar-Mint_W0QQitemZ270090530914QQihZ017QQcategoryZ74428QQrdZ1QQcmdZViewItem

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 21-02-07 12:59

Tak for alle svarene.
det skal være på LP,for cd'en har jeg allerede,jeg vil gerne have den på LP også,
da jeg skal bruge den til at "tweeke"(opgradere) min pladespiller.jeg har søgt
mange steder,så tænkte jeg at der måske var en herinde ,der havde en,eller kendte en
som havde den,og måske ville bytte eller sælge den.det kan jo ikke skade,at spørge,

Mvh. flink200

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 21-02-07 13:18

Hej Erling, jeg har godt set den,og jeg har holdt øje med den lige siden,den kom på,
men det er ikke nemt at få den inde på Ebay,det er folk,fra hele verden der byder,
og den lander sikkert på 250-350 dollars,måske mere,og den slags penge har jeg
desværre ikke,og hun er også mere populær i mange andre lande,end hun er her,
og "hunter" LP'en er jo heller ikke fyldt med hits,men det er lydkvaliteten,som er god,
og så det,at jeg kender melodierne og lyden godt,da jeg brugte cd'en til at Tweeke resten af
hifi'et

Mvh. flink200

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-02-07 13:57

Tror desværre bare, det er din bedste chance - ellers må du i den blå avis og kigge efter i folk, der sælger større pladesamlinger....

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-03-07 14:51

Bemærk nr. 379 http://tinyurl.com/2l68dm

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 05-03-07 15:07

Hej Balcanard.
Jeg har godt set det,men der må være en,som har en til mig også.

Mvh. flink200

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-03-07 15:10

Jo, men kunne det ikke være en mulighed at oprette "ønskelinie" ???

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 05-03-07 15:33

Det har jeg,og har også søgt andre steder,der jo mange medlemmer herinde,
så hvem ved,om der ikke skulle være en herfra derhar en,eller kender en som har.