/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft.net.framework
Fra : solem
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 20-02-07 17:37

Jeg har bug for at kunne installere ovennævnte for at kunne køre Usenext. ´Men under installationen siger Windows at versionen allerede er installeret. Jeg kan bare ikke finde ud af hvor - fra hverken Stifinder enner Totalcommander, så jeg kan ikke engang afinstallere før jeg atter prøver at installere . Ideer eftterlyses...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 17:58

Kontrolpanel - tilføj/ fjern programmer - se under MS opdateringer.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=net.framework&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 17:59

Og kør en reg cleaner, inden du fortsætter

Kommentar
Fra : solem

Dato : 20-02-07 18:20

Hej igen...

har du blot en anelse om hvilken af opdateringerne det kan være?

Når jeg prøver at installere dansk sprogpakke - kommer der meddelelse om at net.framework 1.1 ikke er install. men prøver jeg at installere prg. kommer der besked om at det er installeret ..

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-02-07 18:58

Hejsa

smut en tur forbi her
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

og vælg "brugerdifineret" der kommer så opdateringer med
høj priotet <. dette hentes automatisk
software <- se her om framework ligger her og vælg dem og evt. også resten
hardware
efter evt. genstart samme tur igen

Kommentar
Fra : solem

Dato : 20-02-07 19:03

Tak til alle..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 19:04

Skægt nok - så kan der til TIDER ikke køres 2 af samme.
Og så vidt jeg kan forstå, er problemet at den ikke kan opdatere, til anden udgave.

Men bortset fra det, har du en DK XP,
har du installeret en UK version på den ??? UPS
Er din Xp lovlig, eller kan jeg ikke se grunden til, at du ikke kan installere det.

Prøv at gå ind på
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 19:05

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-02-07 07:35

Omtalte program er sikkert programeret/lavet med/til
Microsoft .NET Framework Version 2.0

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

Skift sprog.

Bare installer den oven i 1.1,der er også en version 3(vista)men den kan også køre på xp,jeg har dem alle installeret på XP,jeg har mange programmer der ikke
kan køre uden,disse versioner tilføjer bare runtime ti den eksisterende version så det kan godt se ud til
at det kun er 1.1 der er installeret i>kontrolpanel>Administration.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-02-07 07:36

l